Agencja ślubna w Warszawie
- Cena: 45 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: 80 000 zł
- Rok założenia: 2006
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam warszawski oddział ogólnopolskiej sieci franczyzowej konsultantów ślubnych – Ślubnej Pracowni. Oddział działa od 2006 roku i był przez wiele lat placówką pilotażową sieci. Na koncie ogromne portfolio – ponad 150 zorganizowanych wesel. Wiele realizacji wyróżnionych w prasie i blogosferze ślubnej. Liczne, wieloletnie kontakty z usługodawcami na rynku ślubnym i eventowym. Sieć ma pozycję lidera w branży, a oddział jest rozpoznawalny i uznany. Od wielu lat należy do Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
Korzyści z przystąpienia do sieci franczyzowej Ślubna Pracownia:
- niższe koszty organizacji biznesu
- zmniejszona konkurencja w regionie
- zbadana nisza rynkowa
- sprawdzony przepis na prowadzenie biznesu
- umowy z klientami i podwykonawcami opracowane przez prawników
- opracowane procesy tworzenia kalkulacji, kosztorysów itp.
- wypracowany system pozyskiwania klientów
- rozpoznawalna ogólnopolska marka i logo
- opracowana identyfikacja wizualna (spójna strona www, wizytówki, papier firmowy, ulotki, teczki i inne materiały reklamowe),
- nieustająco pozycjonowana i dobrze funkcjonująca strona internetowa,
- indywidualnie projektowane dodatkowe materiały reklamowe,
- przemyślany, wspólny system marketingowy,
- mniejsze nakłady na szeroko zakrojoną kampanię reklamową,
- obszerne szkolenie początkowe,
- bieżące wsparcie w dążeniu do sukcesu,
- okresowe szkolenia ze sposobów sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, dress-code, savoir-vivre itd.
Cena 45 000 zł (do negocjacji).
Dochody na poziomie 70 000-80 000 zł rocznie.
Nieruchomości i urządzenia
W skład oferty wchodzą:
- licencja franczyzowa (ważność do 01.2017 r. z możliwością automatycznego przedłużenia na okres minimum 3 lub 5 lat),
- podręcznik operacyjny wraz z całym know-how firmy,
- indywidualnie projektowane grafiki reklamowe,
- dobrze wypozycjonowana strona www oddziału warszawskiego (strona sieci również w TOP10),
- funpage oddziału na Facebooku oraz dostęp do funpage sieci, konto na G+ i inne media społecznościowe,
- portfolio – kilka tysięcy zdjęć z wykonanych wesel do dyspozycji,
- firmowy adres e-mail, wraz ze wszystkimi kontaktami ze skrzynki mailowej,
- minimum dwudniowe szkolenie w siedzibie Franczyzobiorcy, wsparte późniejszym szkoleniem internetowym,
- współuczestnictwo w koordynacji dnia ślubu zorganizowanego przez Franczyzodawcę,
- baza firm zwłaszcza z województwa mazowieckiego, ale i innych regionów,
- niezbędne wyposażenie: komputer przenośny, telefon komórkowy.
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży
Sprzedaż oddziału wynika ze zmian życiowych dotychczasowego Franczyzobiorcy.