2 restauracje amerykańskiej sieci franczyzowej w Łodzi
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam 2 funkcjonujące restauracje zlokalizowane w Łodzi w budynkach biurowych klasy A w pobliżu campusu uniwersyteckiego oraz nowo powstałego Dworca Fabrycznego. Pierwszy lokal powstał w 2013 roku, ma ugruntowaną na rynku markę i stałych klientów. Powierzchnia ok. 100m kw2. Drugi powstał w lipcu 2017 roku i jest w fazie rozwoju. Jego usytuowanie w tworzonym od zera Nowym Centrum Łodzi oraz znana światowa marka powodują że kwestią czasu jest sukces także tej placówki. Dworzec Łódź Fabryczna zlokalizowany w centralnym punkcie Nowego Centrum Łodzi po ukończeniu tunelu średnicowego pod miastem stanie się jednym z głównych dworców transferowych w kraju.
Powierzchnia placówki to ok. 100m kw2. Oferowany na sprzedaż zorganizowany biznes franczyzowy jest idealny dla osób chcących zainwestować środki a niemających doświadczenia w uruchamianiu restauracji od podstaw. Restauracje zostały zaprojektowane, wykończone i są na bieżąco prowadzone zgodnie ze ścisłymi wytycznymi i pod stałym nadzorem franczyzodawcy. Przejęcie go razem z załogą, fakt że jest to biznes franczyzowy pod znaną marką oraz to iż każdy z lokali ma podpisaną długoletnią umowę najmu w lokalizacjach Premium sprawia że oferowany biznes jest gotowym i pewnym produktem inwestycyjnym.
Dodatkowo istnieje możliwość przejęcia licencji na trzecią restaurację tejże sieci zakupioną w styczniu 2018 na lokalizację w Centrum Łodzi. Ze względu na zobowiązania franczyzowe do wiadomości publicznej nie mogę podać nazwy sieci. Szczegółowe informacje możliwe są do przekazania potencjalnym zainteresowanym wyłącznie osobiście po podpisaniu klauzuli poufności.
Nieruchomości i urządzenia
Cena obejmuje:
- pełne wyposażenie,
- know-how dostarczone w całości przez franczyzodawcę,
- uznaną markę,
- wypracowane kontakty z dostawcami,
- opracowaną i wdrożoną strategię marketingową,
- cesję obowiązujących umów (m.in. najmu, dostawców),
- szkolenie/wsparcie po przejęciu lokalu.
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży