Sklep internetowy z akcesoriami domowymi



  • Cena: 25 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia:
  • Liczba pracowników:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Handel
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Sprzedam sklep internetowy wraz z towarem, logiem oraz zdjęciami, wart około 45 tys. zł.
Za towar zapłaciłem 30 tys. brutto w momencie, gdy kurs Euro wynosił 4,02 zł - faktura do wglądu.

1. Kilka słów o samym sklepie internetowym.
Sklep powstał z naszego zamiłowania do przedmiotów. Ale nie wszystkich, tylko do tych najwyższej jakości, a przy tym unikatowych. Takich, które podkreślają styl danego wnętrza i jego gospodarza oraz doskonale to wnętrze uzupełnią.
Urządzamy nasze domy, mieszkania, miejsca pracy w różny sposób. Jedni lubią klasykę, inni oszczędny styl skandynawski, jeszcze inni – pałacowy przepych lub delikatność angielskiej wsi. W każdym z wnętrz sprawdzą się jednak dekoracyjne przedmioty o oryginalnych kształtach, fantazyjnych formach i pastelowych barwach. Wszystkie oferowane przez nas produkty są wytwarzane przez włoską firmę z wieloletnią tradycją (działa od 1977 roku).
Nie tylko niebanalnie wyglądają, ale też doskonale spełniają swoje funkcje. Dobieramy je pod kątem ich jakości, nietuzinkowości oraz cen (najniższe na rynku).
Oferujemy przedmioty wykreowane przez włoskich projektantów, między innymi:
-akcesoria kuchenne,
- tekstylia,
- doniczki,
- zegary,
- obrazy i wiele, wiele innych.

2. Domena.
Nasza domena posiada wszystkie najlepsze cechy, którymi powinien odznaczać się dobry adres.
- zwięzłość – nazwa domeny jest krótka i rzeczowa,
- właściwe rozszerzenie – pl
- atrakcyjne znaczenie – nazwa jest unikatowa i bezkonkurencyjna,
- walory brandowe – w odróżnieniu od karkołomnych konstrukcji nazewniczych nasza nazwa jest oszczędna pod względem liczby znaków a jednocześnie cechuję się estetyką i wyczuciem językowym,
- zapamiętywalna – jest to niezbędna właściwość dobrej domeny. Adres internetowy ma być łatwy do zapamiętania. Dobra domena musi łatwo trafiać do świadomości i „ zaszywać” się w pamięci,
- zrozumiałość – dobry adres musi być zrozumiały. Najlepsza domena musi być łatwo uchwytna dla odbiorcy zarówno, gdy jest wymawiana jak i zapisywana.
- brak balastu - dziś zarówno wtórny rynek domen, jak i praktyka brandingowa pokazują, że najbardziej wartościowe są nazwy czyste, pozbawione zbędnych dodatków. Dotyczy to nie tylko „kreseczek”, ale również innego rodzaju znakowego balastu, w rodzaju prefiksów i sufiksów,

3. Strona sklepu.
Strona sprzedawanego przez nas sklepu internetowego została stworzona przez profesjonalną firmę, która współpracowała między innymi z TVN, Eurobank, Getinbank, Philips, Warner Bros, Żywiec, Unilever, Orlen, Gino Rossi, Lillu.
Ponadto zdobyła wiele prestiżowych nagród;
- Złote Orły Warszawa,
- Epica Budapeszt,
- Eurobest Londyn,
- OFFF Barcelona,
- Golden Drum Portoroz,
- Flashforward Nowy Jork,
- Webbyawards Nowy Jork,
- Canneslions Cannes,
- D&AD Londyn,
- OneShow Nowy Jork,
- NY Festivals Nowy Jork.

Nasz Sklep internetowy jest wyjątkowy ze względu na:
- indywidualny projekt graficzny sklepu,
- teksty napisane specjalnie dla nas pod kątem towaru i charakterystyki sklepu,
- atrakcyjna domena – co jest kluczową sprawą,
- ponadto sklep posiada swojego opiekuna – z czym wiąże się to , że nie musisz martwić się o sprawy techniczne, hosting itd.

4. Logo
Logo również zostało przygotowane na specjalne przeze mnie zamówienie przez powyższą firmę, która budowała cały sklep internetowy.
Miesięczna obsługa sklepu to 121 zł.

5. Know-how.
Wraz ze sklepem przekazujemy:
- całą wiedzę dotyczącą jego prowadzenia,
- kontakty z dostawcami- dostawcą jest włoska firma, która gwarantuje najniższe ceny na rynku polskim. Najważniejszą dla mnie sprawą było nawiązanie współpracy z europejskim producentem, dzięki czemu gwarantujemy indywidualne projekty przy najniższej cenie,
- dostęp do kont pocztowych,
- strony Fanpage w serwisie Facebook,
- domenę,
- logo,
- 700 zdjęć ( na każdy produkt posiadamy 3 zdjęcia, specjalne zaaranżowane, aby w sposób profesjonalny i unikatowy przedstawić dany produkt). Koszt przygotowania takich zdjęć to około 10 tys złotych,
- towar wart ponad 45 tys złotych z sprzedaży detalicznej.


6. Nakład pracy.
Nakład pracy jest znikomy i zajmuję kilkadziesiąt minut dziennie. Dzięki temu, iż sklep został przygotowany w oparciu o najnowsze rozwiązania nie musisz studiować marketingu ani poświęcać etatu w swojej firmie, możesz być beneficjentem marketingu online, nie angażując swojego cennego czasu w cały proces przygotowawczy.
Największym plusem jest to, iż sklep jeszcze nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej. Więc nie muszą się Państwo martwic o to, że sprzedaję coś co nie przynosi żadnego zysku. Jedyną rzecz , którą trzeba zrobić to wprowadzić towar do sklepu i zacząć sprzedawać . Cały pomysł na sklep, rodzaj dostawców, towarów, szata graficzna , logo zostały pieczołowicie przemyślane przez kilka miesięcy.

Wartość sklepu:
- towar 45 tys. w sprzedaży detalicznej,
- zdjęcia około 10 tys. złotych.
Cena oferowanego przeze mnie sklepu to 25 tys zł. Ze względu na to, że jest ona bardzo niska, nie podlega negocjacji.


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe


Powód sprzedaży

Powodem sprzedaży jest brak czasu.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków