Nowoczesna sieć agencji marketingowych
- Cena: 370 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2004
- Liczba pracowników: 25
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Powstanie nowy standard rynkowy wynikający ze współpracy dziesiątek Umbrell rozlokowanych na całym świecie; działających na wielu rynkach i ciągle, społecznościowo rozwijających wiedzę, metodyki.
Będzie to model lokalny i globalny – dający przewagi efektywności mikroprzedsiębiorstw, ale i potrzebny efekt skali.
Będzie to platforma online komercjalizująca i standaryzująca wiedzę oraz dostęp do resources.
===
Kto komu wystawia FV?
Każda Umbrella w swoim kraju wystawia swoim Klientom FV za usługi marketingu zintegrowanego.
Umbrelle między sobą wystawiają FV (tu są zaplanowane działania zapewniające bezpieczeństwo podatkowe i prawne) po cenach ustalonych między sobą (offshoring).
Każdy podmiot / osoba kupująca wiedzę (gł. metodyki) i resources na platformie płaci właścicielowi tej metodyki czy zasobu.
Firmy globalne i regionalne płacą FV za skoordynowaną obsługę przez różne Umbrelle w różnych częściach świata.
Wartość jest też budowana w zróżnicowaniu struktury (lokalna Umbrella może w sąsiadujących krajach otwierać nowe oddziały – element kaskady).
===
Jaki jest model biznesowy?
Model lokalnej Umbrelli to bazowo – INTEGRATOR (dokonuje zakupu różnych usług i produktów w celu realizacji projektów dla swojego Klienta).
Lokalna Umbrella może jednak stworzyć własne zasoby operacyjne oferując je m.in. pozostałym Umbrellom na preferencyjnych warunkach.
Jest tu jednak także model franczyzowy i jest model nawigatora (komercjalizacja wiedzy), a nawet model MLM (ponadkrajowi liderzy).
===
Jaki jest taktyczny plan wdrożenia?
Układ między Umbrellą centralną (póki co w PL, ale niebawem w NL) a lokalnymi jest taki, że lokalni przedsiębiorcy mają 70-80% udziałów. Struktura udziałowa może być bardziej zróżnicowana. Np. placówka w Nowej Zelandii działa w układzie 80/20, ale już afrykańska będzie bardziej rozproszona. Prawa do wiedzy, wizerunku – są tematem do pogłębienia.
Po stworzeniu min 5 placówek: Nowa Zelandia, Młoda Afryka, Kazachstan, Chiny, USA, ale też Płw. Arabski oraz po stworzeniu platformy do wymiany metodyk i kontroli procesów (realizacji projektów, CS, finansów) – osiągniemy pierwszy krok milowy.
Drugi to – globalne przyspieszenie – Umbrella w każdym liczącym się kraju i doskonalenie platformy.
Trzeci krok to wymiana udziałów na akcje i stworzenie dobra publicznego na np. amsterdamskiej giełdzie.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży