Marka produkująca namioty tipi i nie tylko, z własną szwalnią
- Cena: 750 000 zł
- Przychody: 4 500 000 zł
- Dochody: 1 000 000 zł
- Rok założenia: 2015
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Marka jest już na rynku od 9 lat, posiadamy certyfikaty bezpieczeństwa tkanin, a także produktów (takie jak CE) i znak zarejestrowany w Euipo.
Naszym głównym produktem są namioty tipi, ale szyjemy także inne dekoracje pokoju dziecięcego. Mamy kontrahentów z Europy oraz z Anglii, z którymi stale współpracujemy i B2B stanowi 70 procent całej sprzedaży. Pozostałe 30 procent to sprzedaż do klientów detalicznych. Mamy wypracowane konto na Allegro (same pozytywne komentarze), sklep internetowy, pozytywną opinię na Google i jest to szczera ocena jakości naszych produktów i tego ile serca wkładamy w obsługę każdego klienta.
Chcę sprzedać firmę, ponieważ zarządzając nią, stworzyłam oprogramowanie, którym dystrybucja chce się zająć. Przykro jest mi sprzedawać tak cudowną markę, szczególnie widząc, że klienci do nas wracają, ale muszę się przyznać, że straciłam już pasję do projektowania, śledzenia trendów i chcę zająć się tym o czym zawsze marzyłam-programowaniem produktów cyfrowych.
Cena w ogłoszeniu jest to całkowita za szwalnię wraz z maszynami, wyposażeniem oraz pracownikami, firma nie ma udziałowców, ani zadłużeń. Możemy domówić kwestie mentoringu osoby przejmującej szwalnię, a także zostawienie oprogramowania w firmie w zamian za używanie tego w celach reklamowych.
Największe wartości firmy to:
- Baza kupujących B2C, w dropshippingu, a także w hurcie, gromadzona przez 9 lat.
- Certyfikaty i baza kontrahentów sprzedających certyfikowane półprodukty na wypracowanych niskich stawkach negocjowanych od lat.
- Sklep internetowy na platformie Prestashop wraz z serwerem.
- Maszyny, które zakupowane były nowe i nie są starsze niż 5 lat.
- Bazy grafik zlecanych do druku, projektów, szablonów wraz z opisem technicznym produktów. - Bazy zdjęć i filmów (większość nawet jeszcze nieopublikowanych) z sesji zdjęciowych z dziećmi.
- Zgrany zespół pracowników.
- Kanały social media.
- Wypracowana opinia marki o najlepszej jakości produktów.
- Bardzo niski procent zwrotów i reklamacji mniejszy niż 1%.
Nieruchomości i urządzenia
Maszyny do szycia, wózek widłowy, bus transportowy, pomponiarka, stoły i urządzenia do krojenia tkanin i pakowania. System ogrzewania hali oraz wyposażenie biura.
Wsparcie posprzedażowe
Mentoring oraz oprogramowanie, które zostało utworzone do przekazywania szybkiego feedbacku z produkcji i welbeingu pracowników (w zamian za możliwość umieszczenia w reklamie).
Powód sprzedaży
Przebranżowienie się CEO.