Telewizja poradnikowa koncesjonowana o ogólnopolskim zasięgu
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Do sprzedania: Ogólnopolski kanał telewizyjny na koncesji KRRiT z zasięgiem technicznym ok. 4,5 mln gospodarstw domowych.
Telewizja nadaje 24h/dobę. Kanał istnieje od kilku miesięcy na rynku. W chwili obecnej, spółka ma podpisany szereg umów:
Koncesja
Zaiks
Obsługa księgowa
Obsługa prawna
Firma dystrybuująca kanały TV
Firma od płatności PREMIUM SMS/IVR
Firma od sprzedaży czasu antenowego na potrzeby telesprzedaży, call tv, ezoteryki itp.
I inne
Grupa docelowa kanału to głównie kobiety, widz szukający treści poradnikowych, interesujący się zdrowym stylem życia, kosmetologią, kuchnią i DIY , ale również otwarty na nowe pasje, ciekawe tematy i ludzi.
TEMATYKA KANAŁU:
• Homemade, DIY
• Kulinaria
• Kosmetologia
• Ziołolecznictwo
• Astrologia, wróżby
• Medycyna
• Porady prawne
• Sport i fitness
NASZ KANAŁ TO:
90% autorskich, unikatowych produkcji
Angażujące treści
Ponad 400 godzin programów premierowych w roku
Nietuzinkowi prezenterzy
Ciekawe tematy, użyteczne porady
Tematyka kanału, jego nazwa itp., mogą zostać przekształcone i dostosowane np. do branży nowego właściciela, promując jego markę. Telewizja w chwili obecnej nadaje 10 cykli programowych. Każdy z cykli jest formatowany w taki sposób aby w każdym odcinku było miejsce na lokowanie produktów sponsorów, co oprócz sprzedaży czasu reklamowego, może stanowić główne źródło przychodów stacji.
PROGRAMY:
W chwili obecnej kanał emituje 10 autorskich(!) cykli programowych, które nie są emitowane w innych stacjach. Programy są zrealizowane przez profesjonalny dom produkcyjny. Prawa autorskie do formatów zostaną przekazane nowemu właścicielowi.
Na dzień dzisiejszy wyprodukowanych jest około 200 odcinków, które oczywiście zostaną przekazane nowemu właścicielowi.
DOTYCHCZASOWA PROMOCJA KANAŁU
Od marca 2018 r. zostały przeprowadzone działania promujące kanał:
Umowa z ONET na promocję marki w ich serwisie VOD oraz na głównej stronie ONET.PL
Spoty – autopromocja programów na antenie i w mediach społecznościowych
Obecność w systemach EPG (AKPA , MEDIA PRESS)
Posiadane na stanie nagrody rzeczowe (koszulki, sprzęt AGD) – konkursy z nagrodami rzeczowymi
Strona www + serwer
Społeczności internetowe
Kampania PR przeprowadzona przez zewn. firmę w okresie startu emisji
Reklamy w prasie branżowej
Rozmowy z prezesem stacji w mediach branżowych
Obecność kanału na kongresach PIKE
Materiały promocyjne(rollup, gadżety rozdane na konferencji)
W związku z obecnością w systemach EPG (AKPA, MediaPress), program stacji TV jest dostępny w największych serwisach m.in :
[dane ukryte]
[dane ukryte]
[dane ukryte]
oraz wielu innych…
Istnieje również możliwość kupna telewizji wraz z pełni wyposażonym studiem ( szczegóły po kontakcie )
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Jako sprzedawca kanału , zobowiązujemy się do przekazania całego knowhow niezbędnego do prowadzenia kanału. Przekażemy wszelkie informacje i sposoby na uzyskanie znacznych przychodów. Ponadto, przekażemy wszelkie informacje techniczne na temat emisji kanału. Jesteśmy w stanie nadal produkować odcinki programów na potrzeby kanału.
Powód sprzedaży