Produkcja, dystrybucja zdrowej żywności, herbat
- Cena: 1 000 000 zł
- Przychody: 2 200 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: 10
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Firma zajmuje się sprzedażą zdrowej żywności w sklepach stacjonarnych oraz przez internet. Została ona założona w 2012r. i z roku na rok zyskiwała coraz większą liczbę klientów aby stać się potentatem na rynku herbat. Wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem 2014 jest na poziomie 300%. W roku 2016 w pierwszym kwartale sprzedaż jest większa o 200% w porównaniu z rokiem 2015. Inwestycje realizowane są z obrotu oraz dochodu przedsiębiorstwa. Firma zatrudnia 10 osób są to głównie osoby pakujące przesyłki oraz informatycy zajmujący się sklepem i reklamą.
Możliwości rozwoju:
Duże perspektywy dla tej branży. Poszerzenie asortymentu sprzedaży, możliwość stworzenia własnych produktów, rozwój na rynki zagraniczne. Szybki zwrot z inwestycji.
Nieruchomości i urządzenia
- urządzenia do pakowanie, konfekcjonowania.
- pozostałe wartości niematerialne i prawne niezbędne do bieżącego funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- umowa najmu powierzchni magazynowych i biurowych - umowa z możliwością cesji (bardzo atrakcyjne warunki najmu)
- towar – magazyn z towarem o wartości ok 400 000 zł (netto),
- baza aktywnych klientów (ponad 35 000),
- zbudowany fanpage z prawdziwymi i lojalnymi użytkownikami,
- funkcjonujące kanały sprzedaży krajowej i międzynarodowej,
- system sprzedażowy, sklep internetowy wraz z kontami na allegro, - - marka wraz z logiem,
-kontakty handlowe, bardzo duża baza klientów detalicznych i hurtowych.
Ponadto sprzęt komputerowym, serwer, oprogramowanie, domeny, pełne wyposażenie do obsługi sklepu, półki, regały itp.
Wsparcie posprzedażowe
Firma ma ugruntowaną pozycję na rynku jednak jak zajdzie konieczność oczywiście pomogę.
Przekażę wszystkie ważne informacje :
-wszystkie kontakty do hurtowni zaopatrujących firmę
-kontakty zagraniczne
-bazę danych związaną ze sprzedażą, umożliwiającą analizę trendów (które towary najlepiej rotują, przynoszą największe zyski, w jakich terminach najlepiej się sprzedają)
-bazę danych związaną z zatowarowaniem (od kogo były kupowane poszczególne towary, jak kształtowały się ceny dostaw, marże itd.)
-przekażę cały know-how, którego nie można znaleźć w internecie (na co uważać, jak minimalizować straty, gdzie zaopatrywać się w towar aby konkurować ceną i jakością )
-kontakty do strategicznych klientów
Powód sprzedaży
Osobisty (poinformuję osoby zainteresowane)