Gotowy i rentowny biznes z segmentu odzieży premium


Zoom InZoom Out
Reset to Default Rotation
Rotate LeftRotate Right
Reset to Default Pitch
Increase PitchDecrease Pitch
Select Style

  • Cena: 399 000 zł
  • Przychody: 1 360 000 zł
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2016
  • Liczba pracowników: 3
  • Adres internetowy: Ukryty
  • Charakter działalności:
    • ▪ Produkcja
    • ▪ Handel
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Na sprzedaż funkcjonująca spółka z o.o. działająca w branży mody premium (tzw. lovebrand), specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży bielizny nocnej, odzieży dziennej oraz akcesoriów wykonanych z naturalnych materiałów, takich jak jedwab, wiskoza, mikromodal. Marka prowadzi sprzedaż w modelu e-commerce i B2B w Polsce, B2B za granicą oraz jako dostawca kolekcji private labellingowych (tworzenie gotowych produktów dla innych marek pod ich metką), posiada rozbudowaną infrastrukturę sprzedażową oraz gotowy know-how.
________________________________________
Informacje ogólne
• W 100% polska produkcja z najwyższej jakości tkanin i dzianin
• działalność operacyjna w Polsce
• sprzedaż w Polsce i na rynkach zagranicznych ( m.in. USA, Hiszpania, Islandia Portugalia, Liban, Honduras i inne),
• dynamicznie rosnący kanał e-commerce prowadzony w Polsce (1000% r/r)
• stała baza lojalnych klientów oraz rozbudowana obecność w mediach społecznościowych (ponad 25 tys. obserwujących na Instagramie),
• szeroki asortyment: ponad 115 modeli produktów, w tym zróżnicowane w kontekście cen i celu użytkowania kolekcje.
• Unikalne cechy marki: w 100% polska produkcja, szeroka rozmiarówka (XS-3XL), niespotykany nigdzie indziej Customer Experience, szycie miarowe i personalizacja, rozsądny balans finalnej ceny produktu do jakości
________________________________________
Kluczowe wskaźniki
• Sprzedaż 2023: 1 055 000 PLN netto Wynik 2023: 166 000 PLN netto
• Sprzedaż 2024: 1 360 000 PLN netto Wynik 2024: 45 000 PLN netto (ogromna inwestycja w rozwój kanału eCommerce)
• Marża w kanale eCommerce: 58%-70% (Przy zwiększeniu skali działalności i negocjacji warunków z dostawcami możliwość zwiększenia tej marży)
• Marża w kanale B2B: 20%-40%
• Marża w kanale Private Labelling: zawsze zależne od konkretnego zlecenia
• Wzrost kanału eCommerce: 1000% r/r (dane:2024)
• Udział kanału eCommerce/pozostałych kanałów: ok 40% w roku 2024.
• Poziom zwrotów: 11,38% w roku 2024 (w eCommerce Fashion średnia to około 40% a jeśli jest poniżej 20% to jest to współczynnik idealny)
• Poziom reklamacji: poniżej 0,01%
• Poziom retencji klientów: 19,97 % w roku 2024 (w eCommerce fashion to niemal idealny współczynnik zapewniający z jednej strony umacnianie pozycji w stale rosnącej grupie stałych klientów a z drugiej zapewniający stały dopływ coraz to nowych klientów)
• Opinie: 5,0/5 w Google, 4,9/5 w GetReview
________________________________________
Zakres transakcji
W ramach transakcji przekazane zostaną m.in.:
• funkcjonujący sklep internetowy (platforma Shoper) wraz z całą infrastrukturą techniczną i niemal wszystkimi możliwymi integracjami w zakresie płatności i dostaw, domeny
• magazyn gotowych produktów o wartości około 50 000PLN oraz magazyn tkanin i dodatków
• baza klientów detalicznych i hurtowych (ponad 230 partnerów B2B),
• konta i struktura kampanii reklamowych (Google Ads, Meta Ads),
• profile w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube),
• know-how, instrukcje operacyjne, strategie marketingowe i analityczne, zestawy KPI,
• dostęp do gotowych kolekcji oraz współpraca ze sprawdzonymi dostawcami i producentami materiałów, metek i wszywek, materiałów do pakowania itd.
• dokumentacja techniczna wszystkich dotychczas zrealizowanych kolekcji, wykroje
• Gotowa sieć współpracujących podwykonawców : szwalnie, dostawcy materiałów, dodatków, freelancerzy odpowiedzialni za realizacje działań marketingowych, kreatywnych, fotografowie, UGC,
• Marka, nazwa oraz prawa autorskie do znaku towarowego: słowny znak towarowy oraz słowno-graficzny znak towarowy zastrzeżony na teren Polski oraz na terenie całej Unii Europejskiej w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)
• CI, brandbook, strategia, DNA marki
________________________________________
Potencjał rozwoju
• dalsze skalowanie kanału e-commerce w Polsce i za granicą,
• rozwój eksportu i sprzedaży hurtowej (B2B i private label),
• wdrażanie narzędzi do automatyzacji sprzedaży i personalizacji oferty,
• możliwość rozszerzenia asortymentu o nowe linie produktowe,
• rozwój influencer marketingu i współpracy z ambasadorami marki.
________________________________________
Informacje organizacyjne
• przedmiotem sprzedaży jest 100% udziałów w spółce z o.o., bądź zakup marki beż spółki.
• zapewniamy wsparcie operacyjne we wdrożeniu przez obecnych właścicieli (czas trwania do ustalenia)
• opcjonalnie: możliwość przejęcia bardzo atrakcyjnych leasingów na dwa samochody osobowe.
• Cena sprzedaży: 399 000 PLN
________________________________________
Osoby zainteresowane otrzymaniem szczegółowych informacji proszone są o kontakt.
Dalsze dane zostaną przekazane po podpisaniu NDA.


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe

Pełne wdrożenie w prowadzenie biznesu - czas trwania do ustalenia. Dodatkowo w późniejszym okresie możliwe raz jakiś czas spotkania/calle w ramach wsparcia operacyjnego - czas trwania również do ustalenia.


Powód sprzedaży

Zmiana ścieżki zawodowej właścicieli

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12/hubraum
30-701 Kraków