Gotowy i rentowny biznes z segmentu odzieży premium
- Cena: 399 000 zł
- Przychody: 1 360 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: 3
- Adres internetowy: Ukryty
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż funkcjonująca spółka z o.o. działająca w branży mody premium (tzw. lovebrand), specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży bielizny nocnej, odzieży dziennej oraz akcesoriów wykonanych z naturalnych materiałów, takich jak jedwab, wiskoza, mikromodal. Marka prowadzi sprzedaż w modelu e-commerce i B2B w Polsce, B2B za granicą oraz jako dostawca kolekcji private labellingowych (tworzenie gotowych produktów dla innych marek pod ich metką), posiada rozbudowaną infrastrukturę sprzedażową oraz gotowy know-how.
________________________________________
Informacje ogólne
• W 100% polska produkcja z najwyższej jakości tkanin i dzianin
• działalność operacyjna w Polsce
• sprzedaż w Polsce i na rynkach zagranicznych ( m.in. USA, Hiszpania, Islandia Portugalia, Liban, Honduras i inne),
• dynamicznie rosnący kanał e-commerce prowadzony w Polsce (1000% r/r)
• stała baza lojalnych klientów oraz rozbudowana obecność w mediach społecznościowych (ponad 25 tys. obserwujących na Instagramie),
• szeroki asortyment: ponad 115 modeli produktów, w tym zróżnicowane w kontekście cen i celu użytkowania kolekcje.
• Unikalne cechy marki: w 100% polska produkcja, szeroka rozmiarówka (XS-3XL), niespotykany nigdzie indziej Customer Experience, szycie miarowe i personalizacja, rozsądny balans finalnej ceny produktu do jakości
________________________________________
Kluczowe wskaźniki
• Sprzedaż 2023: 1 055 000 PLN netto Wynik 2023: 166 000 PLN netto
• Sprzedaż 2024: 1 360 000 PLN netto Wynik 2024: 45 000 PLN netto (ogromna inwestycja w rozwój kanału eCommerce)
• Marża w kanale eCommerce: 58%-70% (Przy zwiększeniu skali działalności i negocjacji warunków z dostawcami możliwość zwiększenia tej marży)
• Marża w kanale B2B: 20%-40%
• Marża w kanale Private Labelling: zawsze zależne od konkretnego zlecenia
• Wzrost kanału eCommerce: 1000% r/r (dane:2024)
• Udział kanału eCommerce/pozostałych kanałów: ok 40% w roku 2024.
• Poziom zwrotów: 11,38% w roku 2024 (w eCommerce Fashion średnia to około 40% a jeśli jest poniżej 20% to jest to współczynnik idealny)
• Poziom reklamacji: poniżej 0,01%
• Poziom retencji klientów: 19,97 % w roku 2024 (w eCommerce fashion to niemal idealny współczynnik zapewniający z jednej strony umacnianie pozycji w stale rosnącej grupie stałych klientów a z drugiej zapewniający stały dopływ coraz to nowych klientów)
• Opinie: 5,0/5 w Google, 4,9/5 w GetReview
________________________________________
Zakres transakcji
W ramach transakcji przekazane zostaną m.in.:
• funkcjonujący sklep internetowy (platforma Shoper) wraz z całą infrastrukturą techniczną i niemal wszystkimi możliwymi integracjami w zakresie płatności i dostaw, domeny
• magazyn gotowych produktów o wartości około 50 000PLN oraz magazyn tkanin i dodatków
• baza klientów detalicznych i hurtowych (ponad 230 partnerów B2B),
• konta i struktura kampanii reklamowych (Google Ads, Meta Ads),
• profile w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube),
• know-how, instrukcje operacyjne, strategie marketingowe i analityczne, zestawy KPI,
• dostęp do gotowych kolekcji oraz współpraca ze sprawdzonymi dostawcami i producentami materiałów, metek i wszywek, materiałów do pakowania itd.
• dokumentacja techniczna wszystkich dotychczas zrealizowanych kolekcji, wykroje
• Gotowa sieć współpracujących podwykonawców : szwalnie, dostawcy materiałów, dodatków, freelancerzy odpowiedzialni za realizacje działań marketingowych, kreatywnych, fotografowie, UGC,
• Marka, nazwa oraz prawa autorskie do znaku towarowego: słowny znak towarowy oraz słowno-graficzny znak towarowy zastrzeżony na teren Polski oraz na terenie całej Unii Europejskiej w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)
• CI, brandbook, strategia, DNA marki
________________________________________
Potencjał rozwoju
• dalsze skalowanie kanału e-commerce w Polsce i za granicą,
• rozwój eksportu i sprzedaży hurtowej (B2B i private label),
• wdrażanie narzędzi do automatyzacji sprzedaży i personalizacji oferty,
• możliwość rozszerzenia asortymentu o nowe linie produktowe,
• rozwój influencer marketingu i współpracy z ambasadorami marki.
________________________________________
Informacje organizacyjne
• przedmiotem sprzedaży jest 100% udziałów w spółce z o.o., bądź zakup marki beż spółki.
• zapewniamy wsparcie operacyjne we wdrożeniu przez obecnych właścicieli (czas trwania do ustalenia)
• opcjonalnie: możliwość przejęcia bardzo atrakcyjnych leasingów na dwa samochody osobowe.
• Cena sprzedaży: 399 000 PLN
________________________________________
Osoby zainteresowane otrzymaniem szczegółowych informacji proszone są o kontakt.
Dalsze dane zostaną przekazane po podpisaniu NDA.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Pełne wdrożenie w prowadzenie biznesu - czas trwania do ustalenia. Dodatkowo w późniejszym okresie możliwe raz jakiś czas spotkania/calle w ramach wsparcia operacyjnego - czas trwania również do ustalenia.
Powód sprzedaży
Zmiana ścieżki zawodowej właścicieli