Dochodowy sklep internetowy, branża Home&Deco z ogromnym potencjałem.


Zoom InZoom Out
Reset to Default Rotation
Rotate LeftRotate Right
Reset to Default Pitch
Increase PitchDecrease Pitch
Select Style

  • Cena: 850 000 zł
  • Przychody: 3 000 000 zł
  • Dochody: 200 000 zł
  • Rok założenia: 2012
  • Liczba pracowników: 2
  • Adres internetowy:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Produkcja
    • ▪ Handel
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Dochodowy sklep internetowy w branży home & deco z własną marką – gotowy do przejęcia z zatowarowanym magazynem.
Branża:
Sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży mebli, oświetlenia, wszystkich dodatków dla młodzieży i dzieci. Producent unikalnego oświetlenia i dodatków! Marka rozpoznawalna i ceniona przez klientów.
Strona internetowa:
Nowoczesna i świeża witryna oparta na CSS od Shoper Premium z wdrożonym Store Front’em, zoptymalizowana UX’owo i responsywana na wszystkich urządzeniach.
W pełni zintegrowany z Baselinker, GTM, Google ADS, Google Analitics, edrone, trafficwatchdog i więcej.
Powiązania z Empik, Vilandy, Allegro, Etsy.
Reklamy zoptymalizowane, nie potrzebna agencja.
Projekty pokoi
Długoletnia współpracę z doświadczonym architektem wnętrz, który tworzy najpiękniejsze projekty w branży dziecięco-młodzieżowej. Setki zrealizowanych projektów, doświadczenie. Projekty bazują na asortymencie sklepu co pozytywnie przekłada się na ilość zamówień.
Grupa docelowa:
Nasza oferta skierowana jest do nastolatków, dzieci, szkół, rodziców, a także do sklepów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jednak współprace zawarte w ostatnim roku pozwalają na poszerzenie oferty o dodatkowe kategorie jak salon, sypialnia w szybki sposób.
Formy płatności:
Oferujemy wszystkie popularne metody płatności, a dodatkowo raty, Revolut w trakcie wdrażania.
SEO i współpraca z informatykiem:
Na stałe współpracujemy ze specjalistą SEO, który pozycjonuje nasz sklep na bardzo korzystnych warunkach. Dodatkowo, mamy dostęp do wykwalifikowanego informatyka, który pomaga nam w bieżących sprawach technicznych, optymalizuje stronę i wprowadza usprawnienia. Żadne wyzwanie techniczne nie jest dla niego problemem.
Popularność w mediach społecznościowych:
• Facebook: 75 tysięcy obserwujących,
• Instagram: 28 tysięcy obserwujących.
• Pinterest – aktywne konto.
Ruch na stronie :
• Średnia liczba odwiedzin: 22 tysiące miesięcznie z czego ponad 35% to ruch organiczny.

Firma prowadzi także działalność B2B z innymi sklepami w Polsce i za granicą, oferując swoje produkty we Francji, Włoszech, Belgii oraz Szwecji. Sprzedaż B2B, jak i inne operacje, są prowadzone za pomocą BaseLinker, co znacznie ułatwia zarządzanie zamówieniami i logistyką.
Kanały marketingowe:
Skutecznie promujemy nasze produkty poprzez:
• Reklamy Google,
• Facebook Ads,
• Marketing w social mediach,
• E-mail marketing,
• Marketing automation - Edrone
• Chat bot
Księgowość oparta na WaproMag i współracy z doświadczoną księgową.
Lista klientów :
Do tej pory obsłużyliśmy 35968 klientów, z czego wielu wraca do sklepu nawet po kilku latach. Mamy także aktywną bazę 4300 zaagażowanych subskrybentów, co pozwala na regularną komunikację z klientami i budowanie ich lojalności.
Zespół i wsparcie techniczne
• Liczba pracowników: Dwie osoby obsługujące sklep (realizacja zamówień, obsługa magazynu, grafika strony) pomimo skali działalności obsługa przez jeden etat jest wystarczająca
• Księgowość – sprawnie działająca, dokładna, możliwość kontynuacji po sprzedaży
• Produkty marki własnej są produkowane przez dwie firmy zewnętrzne od lat bez zmian.
• Architekt wnętrz – umowa b2b
• Informatyk – płatność za zlecenia
• SEO – płatność za zlecenia

Historia sklepu
Sklep działa nieprzerwanie od 12 lat, rozwija się w zrównoważonym tempie, nigdy nie był to biznes tworzony pod jego sprzedaż Systematycznie doinwestowywany, z własną, rozpoznawalną marką, zyskał zaufanie klientów. Produkt również polecane przez gwiazdy.
Nasz flagowy asortyment obejmuje cudowne oświetlenie oraz tekstylia, które wyróżniają się niespotykaną jakością i są doceniane przez klientów. Wiele z naszych produktów sprzedawanych jest w modelu dropshipping w innych sklepach w Polsce i zagranicą.


Ilość produktów i ilość kontrahentów:
Aktualnie w naszym sklepie oferujemy ponad 16747 produktów, a liczba ta ciągle rośnie. Bogaty asortyment przyciąga klientów, którzy często składają zamówienia łączone, ceniąc wygodę zakupu wszystkiego w jednym miejscu.
Ponad 90 kontrahentów z Polski i Europy.
Ocena klientów Trust Mate – 4.9 – posiadamy bardzo dużo opinii.
Dane finansowe
Przychód roczny:
2,1 mln w 2022 r.; 2,5 mln zł w 2023 roku; 3 mln zł w 2024 roku, a w 2025 estymujemy 4 mln zł przychodu – firma wciąż na poziomie wzrostu sprzedaży
• Zysk : przekształcenie w Spółkę z o.o. w lipcu 2023 roku.
2024 – 200 00 zł
• Spółka Z o.o : Wolna od zewnętrznych kredytów, pożyczek czy leasingów. Forma prawna najłatwiejsza do zmian właścicielskich bez konieczności aneksowania umów itp.
Magazyn:
Obecnie spółka prowadzi magazyn samodzielnie, choć wcześniej przez zewnętrzną firmę fulfillment’ową. Sklep można prowadzić z dowolnego miejsca na świecie, a wysyłkę produktów można zlecić firmie zewnętrznej, która doskonale zna nasz asortyment i realizuje zamówienia w ekspresowym tempie.
Jeśli nie chcesz zajmować się logistyką, możesz zlecić te zadania firmie zewnętrznej.
Wartość magazynu:
Spółka cały czas prowadzona w normalnym trybie część produktów zewnętrznych oraz towary własne na magazynie stale uzupełniane, a jego wartość w cenach sprzedaży to 300 000 brutto. Na magazynie znajdują się różne produkty – oświetlenie, meble, tekstylia, materiały do produkcji, opakowania i wiele innych. Dokładne dane na temat stanu magazynowego i jego wartości przedstawimy osobom zainteresowanym. Cała zawartość magazynu jest w cenie. Magazyn wciąż uzupełniany na bieżąco.

Potencjał rozwoju :
Firma ma ogromny potencjał rozwojowy, co potwierdzają twarde fakty:
• Kluczowym momentem w generowaniu przychodu był sierpień 2024 kiedy sprzedaż wzrosła o 104% w porównaniu do poprzedniego roku i podobnie m/m. Od tego momentu średniomiesięczny przychód to 330 tyś.
• Marketing automation, wprowadzony w kwietniu 2024, przynosi wymierne korzyści.
• Wszystkie kampanie marketingowe są już ustawione i nie wymagają wsparcia agencji, co pozwala zaoszczędzić miesięcznie 3-4 tysiące złotych.
• Szablony newslettera i gotowe kampanie są już przygotowane, co ułatwia wdrażanie nowych pomysłów i promocji.
• Sklep gotowy do poszerzenia oferty o meble i dodatki dla dorosłych – wymaga jedynie wdrożenia
• Idealne warunki do wprowadzenia własnej kolekcji mebli !
• Możliwość poszerzenia sprzedaży b2b w Polsce i za granicą – duże zainteresowanie produktami
Cena sprzedaży
• Cena : 850 000 zł
• Cena obejmuje cały magazyn, świetną platformę e-commerce, która była budowana przez lata i stoi za nią wiele lat ciężkiej pracy oraz inwestycji. W cenie kupujesz sprawdzony i dochodowy biznes. Bez tajemnic.
• Dane finansowe do wglądu po podpisaniu umowy NDA.
W cenie otrzymujesz:
• Atrakcyjny, rozbudowany sklep e-commerce, który powstawał przez wiele lat pracy, wysiłków oraz inwestycji. Firma znajduje się obecnie na bardzo zaawansowanym etapie rozwoju!
• Zatowarowany magazyn o wartości około 300 tysięcy złotych
• Drukarka do etykiet wraz z zapasem papieru do etykiet.
• Duże zapasy foli pakowej z naszym logo
• Maszyna do foli bąbelkowej (bublaki) oraz zapas kartonów.
• Nowy komputer Lenovo, gotowy do prowadzenia sklepu.
• Zestaw fotograficzny do fotografii produktowej, który obejmuje lampy, stojak na aparat oraz tło produktowe na stojaku.
• Wykupiona licencja na program do fotografii produktowej.
• Gotowy, funkcjonujący biznes, który generuje stałe dochody, a przy tym ma ogromny potencjał rozwojowy, który jeszcze nie został w pełni wykorzystany.
• Wsparcie po sprzedaży: Oferujemy darmowe wsparcie przez okres 2 miesięcy - w tym pełne szkolenie i instrukcję w formie pdf dotyczącą prowadzenia firmy. Dostarczymy całe know-how, kontakty do producentów oraz partnerów, co pozwoli szybko nauczyć się zarządzania firmą. Wdrożymy, pomożemy – możemy też przeszkolić pracownika jeszcze przed umową.
Dla kogo?
• Inwestor szukający możliwości dywersyfikacji kapitału,
• Producent mebli nie mający jeszcze witryny ściągającej duży ruch do sklepu,
• Zagraniczny producent, który chce wejść na polski rynek bez potrzeby żmudnego budowania widoczności.
• Osoba, która chce uwolnić się od etatu.


Powód sprzedaży
Chęć otwarcia innego biznesu w zupełnie innej branży.
Nazwa firmy zostanie ujawniona tylko osobom poważnie zainteresowanym zakupem.




Nieruchomości i urządzenia

Magazyn: Sklep dysponuje w pełni zatowarowanym magazynem, który jest stale uzupełniany i zapewnia ciągłość sprzedaży. Znajdują się w nim meble, oświetlenie, tekstylia oraz szeroka gama dodatków home & deco, co pozwala na szybkie realizowanie zamówień bez opóźnień. Magazyn jest na bieżąco zarządzany i rotacja towaru odbywa się w sposób płynny, co pozwala na efektywną sprzedaż.

Urządzenia:

Nowy komputer Lenovo do obsługi sklepu

Drukarka do etykiet + zapas papieru

Duże zapasy folii pakowej z logo

Maszyna do foli bąbelkowej (bublaki) + zapas kartonów

Profesjonalny zestaw fotograficzny (lampy, stojak na aparat, tło produktowe)

Licencja na program do fotografii produktowej


Wsparcie posprzedażowe

Oferujemy darmowe wsparcie przez okres 2 miesięcy - w tym pełne szkolenie i instrukcję w formie pdf dotyczącą prowadzenia firmy. Dostarczymy całe know-how, kontakty do producentów oraz partnerów, co pozwoli szybko nauczyć się zarządzania firmą. Wdrożymy, pomożemy – możemy też przeszkolić pracownika jeszcze przed umową.


Powód sprzedaży

Inwestycja w biznes z innej branży

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12/hubraum
30-701 Kraków