Sprzedam markę z branży dziecięcej 10 lat na rynku, międzynarodowa sprzedaż online
- Cena: 950 000 zł
- Przychody: 4 000 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2015
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam markę z branży dziecięcej produkującą wyprawkę niemowlęcą (własne wzory graficzne) oraz asortyment dekoracyjny do pokoi dziecięcych, w tym główny i najbardziej dochodowy produkt Namioty Tipi.
Marka z ugruntowaną ponad 10 letnią pozycją na rynku polskim i na rynkach zagranicznych (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Stany Zjednoczone).
Marka prowadzi czynną sprzedaż i działania w social mediach.
Przychody netto na przestrzeni ubiegłych lat:
Rok 2024 – 2,4 mln przychodów
Rok 2023 – 3 mln przychodów
Rok 2022 – 4,5 mln przychodów
Rok 2021 – 4,5 mln przychodów
Rok 2020 – 4,7 mln przychodów
Rok 2019 – 3,6 mln przychodów
Rok 2018 – 5 mln przychodów
Rok 2017 - 3,5 mln przychodów
Nieruchomości i urządzenia
W zakres sprzedaży wchodzi:
- 8 domen - w tym 6 wersji językowych sklepu online (PL, EN, DE, FR, ES, IT) plus osobna domena PL z drugą, mniejszą marką oferującą wyprawkę niemowlęcą
- know-how (podwykonawcy, wykonawcy, producenci, partnerzy), zoptymalizowany proces produkcji, sprzedaży i dostaw.
- profile w social mediach (Instagram – ponad 20 tys followersów, Facebook – ponad 50 tys followersów)
- aktywna sprzedaż na Marketplace: Amazon, Etsy, Cdiscount
- profile do rozbudowy na: Pinterest, Tik Tok
- dostęp do wszystkich materiałów graficznych i sesji zdjęciowych oraz nagrania video
- park maszynowy (6-8 stębnówek, 2 overlocki, 2 stoły prasowalnicze, napycharka do kulki silikonowej, maszyna do pakowania próżniowego).
Wartość maszyn produkcyjnych oraz wyposażenia szwalni: około 100 000 zł
Wsparcie posprzedażowe
Potencjał Rozwoju:
Przy wykorzystaniu obecnych zasobów można zwiększyć sprzedaż poprzez:
- wprowadzenie odpowiednich działań marketingowych,
- wejście na kolejne marketplace: Allegro, Ebay, Zalando, Modivo, Empik, Home&You
- wprowadzenie nowych kolekcji (aktualnie w trakcie 2 nowe)
- ekspansja na kolejne rynki zagraniczne (potencjał: Rumunia, Chorwacja, Czechy, Słowacja)
Wieloletni zaangażowany zespół, który bardzo dobrze zna się na tym co robi. Jeśli lokalizacja nie zmieniłaby się drastycznie, prawdopodobnie możliwość utrzymania zatrudnienia.
Powód sprzedaży
Przez wiele lat pracy pozyskaliśmy uznanie klientów, którzy doceniają nas za wysoką jakość produktu. Decyzja o sprzedaży marki wynika z prowadzenia innych biznesów, które są czasochłonne.