Sprzedam internetowy serwis prezentowy - podaruj przeżycia
- Cena: 25 000 zł
- Przychody: 150 000 zł
- Dochody: 50 000 zł
- Rok założenia: 2008
- Liczba pracowników: 1
- Adres internetowy: Ukryty
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedaż internetowa prezentów przeżyć – czyli voucherów prezentowych na rożne atrakcje takie jak Lot awionetka, jazda czołgiem, jazda Lambo, masaż relaksacyjny itp.
Działalność ma formę Spółki Cywilnej - zatem przedmiotem sprzedażny będą wszelkie wartości należące do spółki - a nie sama spółka.
Możliwości rozwoju:
Oferta jest odpowiednia dla Firmy / osoby która:
- posiada już jakies serwisy / sklepy internetowe,
- posiada doświadczenie w uprawianiu e-comerce,
- może oddelegować pracownika do operowania serwisem (nie koniecznie w pełnym wymiarze godzin pracy – odbieranie telefonów od klienta – realizacja wysyłek – robienie rezerwacji u Partnerow)
- może oddelegować pracownika do zarządzania oferta serwisu (konfiguracja nowych ofert, pozyskiwanie Partnerow) (Obsluga klientów i rozwojem oferty serwisu moze oczywiscie zajac sie jedna i ta sama osoba)
Zalety Oferty:
Ciekawy asortyment sprzedaży - prezenty – ludzie zawsze będą kupować prezenty – i zawsze będą szukac nowych pomyslow na ciekawy prezent. Voucher prezentowy jest już znaną forma prezentu, jednak możliwość proponowania nowych aktywności / atrakcji jako prezent pozostaje nieograniczona.
Najpierw sprzedaż – potem kupno – w tym modelu biznesowym najpierw nastepuje sprzedaż – a potem kupno usługi. Kapital obrotowy pozyskiwany jest od klientów na 0%. Dodatkowo - brak potrzeby inwestowania w towar – brak potrzeby magazynowania towaru.
Mozliwości rozwoju - to przedewszystkim poszezanie oferty - np w segmentach wyjazdów weekendowych, pakietów np: weekend w górach z wyprawa na quadach itp)
Mozliwosc rozwoju to pozycjonowanie serwisu.
Nieruchomości i urządzenia
W ofercie:
Domena GoldenGift.pl
Serwis – oprogramowanie – hostowane na 1and1.pl
Komputer PC z monitorem dla operatora serwisu.
Telefon Voip i Warszawski numer stacjonarny biura – działa z każdego miejsca podłączonego do Internetu.
Baza sprawdzonych Partnerow realizujących atrakcje.
Pełne „know-how” na temat modelu biznesowego.
Wsparcie programisty, który stworzył serwis w udoskonalaniu serwisu itp.
Skonfigurowane konto google analitics i adwords – wraz ze skonfigurowanymi kampaniami reklamowymi.
-Glowne funkcjonalności serwisu (silnika serwisu) to:
-koszyk – kupowanie atrakcji.
-wysylka PDFow (voucherow) na adres mailowy kupującego.
-generowanie PDFow (voucherow) do wydrukowania wysylki poczta / kurierem
-mozliwosc rezerwacji on-line przez posiadacza vouchera.
-panel administracyjny – konfigurowanie ofert na stronie, konfigurowanie zawartości generowanych PDFow, konfigurowanie kont Partnerow i kalendarzy z dostępnością terminów.
Wsparcie posprzedażowe
Po sprzedaży gwarantuje pełne wsparcie we wdrożeniu sie w prowadzenie biznesu.
Dostępne jest również wsparcie programisty, który stworzył oprogramowanie serwisu. (Jest to bardzo ważny element oferty - i jest on dostępny)
Powód sprzedaży
Dzialalność zarejstrowalem w grudniu 2008 roku. Pierwsza sprzedaż pojawila sie czerwcu 2009. Do maja 2012 roku serwisem zajmowal sie moj wspolnik, ktory wyszedl ze spolki.
Ja pracowalem na etacie w innych firmach i zajmowalem sie serwisem bardziej strategicznie.
Po odejsciu wspolnika zatrudnialem pracownice i wynajmowalem biuro.
Przez caly czas pracowalem (i dalej pracuje) na etacie, urodzily mi sie rowniez blizniaki w lecie 2013 - z uwagi na totalny brak czasu na nadzor nad pracownica i na zarzadzanie serwisem - serwis podupadl.
W tym momecie nie mam juz pracownicy - posiadam sprzedane vouchery, ktorych rezerwacje samodzielnie obsluguje. O nowa sprzedaz nie zabiegam bo nie mam czasu jej obslugiwac.
Serwis jest gotowa i sprawdzona maszynka do zarabiania pieniedzy - trzeba jednak przy nim pracowac - wkladac w to serce i zaangazowanie - czego mi brakuje.
Chce sprzedac serwis w calości - lub pozyskac wspolnika, ktory wesprze mnie w zarzadzaniu strategicznym serwisu, w nadzorowaniu ewentualnego pracownika, ktory razem ze mna bedzie dązył do rozwoju firmy.
Krzysztof Bochnia