Oficjalna witryna marki oraz sklep internetowy profesjonalnych fryzjerskich produktów do włosów
- Cena: 38 000 zł
- Przychody: 180 000 zł
- Dochody: 100 000 zł
- Rok założenia: 2008
- Liczba pracowników: 0
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż pierwszy w Polsce oraz oficjalny sklep internetowy fryzjerskiej marki z profesjonalnymi kosmetykami do włosów, a także know-how oraz pozostałe zasoby związane z prowadzeniem tego typu biznesu.
Sklep jest pierwszym i oficjalnym przedstawicielem tej marki, istnieje od ponad dwunastu lat, stopniowo budował pozycję oraz zaufanie klientów i obecnie posiada ogromną bazę klientów, w tym większość to klienci stali. Ta marka kosmetyczna jest znana i bardzo ceniona na całym świecie, cieszy się zaufaniem i gwarancją skuteczności produktów wśród klientów indywidualnych oraz salonów.
Kosmetyki kupują zarówno fryzjerzy/ salony jak i osoby prywatne, ponieważ, są to produkty fryzjerskie profesjonalne zarówno dla salonów jak i do domu — jest to więc przeogromny rynek i duża liczba klientów, oraz tych, których można dalej pozyskać.
Oprócz sklepu, mailowego i telefonicznego składania zmówień świetnie sprzedają się tez produkty na Allegro, Ebay.pl oraz Amzon.pl.
Można też powalczyć cenowo z innymi krajami w Europie. Dla kogoś, kto nie boi się solidnej pracy i ma apetyt na zbudowanie wielkiej firmy oraz opanowanie rynku jest to wyjątkowa oferta.
Podsumowując, w ramach oferty jest oficjalny polski dystrybutorki sklep działający od ponad 12 lat i doskonale znany na rynku, postawiony w dwóch językach, oficjalne adresy email oraz złoty nr telefonu- infolinię, którą klienci znają od początku istnienia sklepu i dystrybutorstwa, pomoc w stworzeniu biznesplanu oraz podpowiedź o metodach zdobywania klientów i promocji. Także przekazanie niezbędnych kontaktów, zarówno bazy sklepowej jak i ogólnej bazy stałych klientów 7000 adresów, maili, nr telefonu, klientów, którzy zamawiali telefonicznie bądź mailowo.
Posiadamy konto social media — Facebook: 10 tysięcy realnych fanów.
Dwa lata temu rozstaliśmy się z moim eks wspólnikiem, każde z nas poszło w swoją stronę. Ja z powodu choroby i złego stanu, nie byłam w stanie zajmować się sklepem. Nie chciałam też sprzedawać sklepu wspólnikowi. Wygląd trzeba odświeżyć i wprowadzić kilka nowych funkcjonalności.
Teraz wystawiam go na sprzedaż, ponieważ sklep nadal daje ogromny potencjał i jest to nadal na rynku polskim najskuteczniejszy sposób na dużą sprzedaż i rozległą dystrybucję produktów tej marki.
Sklep to pierwszy i najbardziej znany i rozpoznawalny adres w sieci tej marki, w sklepie oraz w prowadzonym osobno bazie/spisie jest ogromna baza stałych klientów. Tak samo na Facebooku realni fani, w tym mnóstwo salonów fryzjerskich.
Przedstawię moje pomysły, jak sprawnie to zrobić i unowocześnić.
Oprócz tego dodaje za darmo dwie świetne domeny marki oraz domenę międzynarodową/ światową, a także połączony ze sklepem blog.
Tak, więc mając taki ogromny zasób jak powyżej, trzeba odświeżyć sklep, spisać biznesplan, a potem już zamówić towar i sprzedawać.
My ze wspólnikiem utraciliśmy wyłączność tego produktu na Polskę, więc jest możliwość cały czas jej uzyskania przy dobrych obrotach. Także wielka perspektywa rozwoju. Lub po prostu kilkanaście/ kilkadziesiąt złotych zysku co miesiąc.
Podsumowując, w pakiecie jest:
1. oficjalny, pierwszy i najbardziej rozpoznawalny i cieszący się zaufaniem klientów sklep/ domena Cocochoco w Polsce,
2. domena www,
3. sklep w dwóch językach — polskim i angielskim,
4. baza klientów sklepu,
5. infolinia złoty numer istniejący od początku działalności sklepu i z nim powiązany, gdzie składane, są zamówienia,
6. baza klientów spoza sklepu,
7. know-how, ponad dwanaście lat doświadczenia,
8. stworzenie biznesplanu,
9. social media,
10. domeny do otworzenia nowych sklepów, np. europejskiego (bo takiego nie ma), możliwość jeszcze szerszego rozwoju,
11. blog produktowy.
Dla zainteresowanej osoby wgląd do sklepu od strony administratora.
Cena 38 tysięcy złotych.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Jeśli będą Państwo potrzebowali, to pomogę na początku poprowadzić Państwu firmę — więc możecie liczyć na moją wiedzę, doświadczenie i wsparcie, aby dalej rozwijać sklep i sprzedaż. Mam kilka pomysłów, które nie zdążyłam wprowadzić przed rozwiązaniem spółki. Bardzo ważne w tym aspekcie, są szkolenia fryzjerskie, ponieważ na stałej współpracy z fryzjerami i salonami, są największe zyski.
Ponadto:
ustalenie biznesplanu,
podpowiedzi odnośnie social media,
social media marketing,
dotarcie do nowych klientów,
unowocześnienie sklepu,
sposoby szkoleń,
marketing.
Powód sprzedaży
Zmiana branży