Firma z branży medycznej z rozwiniętym e-commerce
- Cena: 6 000 000 zł
- Przychody: 4 500 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2020
- Liczba pracowników: 8
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
- ▪ Pakiet większościowy
- ▪ Pakiet mniejszościowy
Opis oferty
Proponujemy sprzedaż marki lub/i Spółki z branży wyrobów medycznych wyspecjalizowanej w e-commerce. Producent, importer, dystrybutor - są to kluczowe aspekty działalności. Firma może działać samodzielnie lub jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Zakres działań, doświadczenie oraz strategia pozwalają skalować biznes i prowadzić go w dowolnym kierunku poprzez ułożone procesy wewnętrzne.
Zespół
- Wyspecjalizowany zespół (z zakresu sprzedaży, marketingu, zakupów, procesów magazynowych. Dwa otwarte projekty szkoleniowe dla pracowników).
- Zatrudnienie w oparciu o UOP (większość) + B2B + zlecenia.
E-commerce
- Sklep internetowy (Shoper Premium),
- 3 konta Allegro,
- konto Amazon (Seller, A+Content, Amazon Brand Registry, Amazon Brand Store, FBA),
- wdrożony system ERP,
- Erli,
- Baselinker/Apilo,
- umowy z przewoźnikami,
- umowy z dostawcami płatności, rat, leasingów,
- własne zdjęcia i opisy produktowe zgodnie ze standardami SEO,
- aktywne social media,
- praca w systemach chmurowych.
Produkcja / Import
- Własne produkty (6 wdrożonych + 2 w przygotowaniu),
- własne marki,
- zarejestrowany znak towarowy w EUIPO,
- partnerzy w Chinach,
- partnerzy w Pakistanie,
- baza kontaktów z targów (Dubaj, Niemcy, Polska).
Dystrybucja/sprzedaż
- Ok. 100 000 kontaktów w bazie,
- detal, hurt, jednostki medyczne,
- szpitale - zabezpieczenie energetyczne (EPS),
- średnia ilość zamówień: 4500 miesięcznie (bez Amazon),
- 2000 produktów w bazie,
- 1000 produktów na stanie,
- 60 aktywnych dostawców.
Finanse
- Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym,
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (3 lata),
- 2 leasingi (samochody osobowe),
- wartość towaru na magazynie: ok. 250 000 zł netto,
- wyposażenie magazynu, biur (meble, sprzęt komputerowy, regały magazynowe, stanowiska do pakowania),
- umowy lokalowe na preferencyjnych warunkach,
- VAT PL, EU(OSS), DE, CZ.
Wartości dodane
- Własny start-up z branży biomateriałów medycznych na etapie zalążkowym. Pozyskane środki na know-how, formulację, współpraca z PARP, uczelniami, producentami, dostawcami komponentów);
- marketing - ułożona współpraca z agencjami (outsourcing),
- zbudowana identyfikacja wizualna + brandbook,
- know-how biznesowe i projektowe,
- wypracowana strategia rozwoju (sprzedaż, zakupy, marketing),
- procesowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem,
- pełne wsparcie posprzedażowe w dowolnej formie.
Propozycja obejmuje zakup 100% udziałów w spółce, razem z bazą klientów, dostawców oraz stanem magazynowym. Możliwy jest również zakup samej marki. Chętnie rozważymy propozycje inwestorskie.
*Zdjęcie poglądowe.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Pełne wsparcie posprzedażowe w dowolnej formie.
Powód sprzedaży