Firma w branży ślubnej
- Cena: 500 000 zł
- Przychody: 650 000 zł
- Dochody: 260 000 zł
- Rok założenia: 2014
- Liczba pracowników: 2
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Posiadamy na sprzedaż firmę, która jest liderem swojej niszy w branży ślubnej, działa i rozwija się nieprzerwanie od 10 lat. W przeciwieństwie do innych gałęzi branży, które zaliczają spadki z przyczyn gospodarczych, inflacji itp., ta nadal jest w trendzie rosnącym (zainteresowanemu klientowi wyjaśnimy dlaczego).
Liczby:
• Ok. 1000 zapytań rocznie
• Ok. 200 zleceń rocznie, a w latach popandemicznych (2022-2023), gdzie nastąpiła kumulacja ślubów – po ok. 250
• Średni zysk na zleceniu to 1250 zł netto
• Top 1 w wynikach wyszukiwania na wszystkie kluczowe frazy związane z branżą
• Ok. 25 zleceniobiorców w całej Polsce, którzy wykonują zlecenia i jest to dla nich praca dorywcza
• Średni roczny zysk firmy to 260 tys. zł netto
Zalety:
• Firma niemalże bezobsługowa – kontaktem z klientem, podpisywaniem umów i koordynacją całego procesu zajmuje się opiekun klienta (pracy jest na ½ etatu), rozliczaniem zleceniobiorców zajmuje się office manager (½ etatu tylko w sezonie). Właścicielowi pozostaje myślenie strategiczne, nadzór, wdrażanie nowych pomysłów na promocję firmy, ewentualne rekrutacje
• Działalność w pełni zdalna, brak kosztów biura
• Bardzo niskie koszty stałe (łącznie utrzymywanie tylko 1 stałego pracownika – umowy zlecenie, brak UoP)
• Płynność finansowa (zlecenia podpisywane są przez cały rok, z dużymi zadatkami)
• Większościowy udział w rynku, ugruntowana przez lata pozycja
• Widoczność medialna – obecność we wszystkich czołowych ogólnopolskich mediach oraz udział w programach telewizyjnych. Charakter działalności powoduje, że media same organicznie interesują się firmą i zapraszają do wywiadów i innych projektów
• Wypozycjonowanie – top 1 na najważniejszą frazę branżową oraz na większość wszystkich pozostałych z nią związanych
• Wizerunek w oczach klientów – ocena 4,9 na bazie setek opinii
Co wchodzi w skład firmy?
• Pracownik stały biurowy zdalny na umowie zlecenie
• 25 zleceniobiorców wykonujących zlecenia w terenie
• Rozbudowana strona internetowa z landingami regionalnymi, blogiem (4 tys. wejść miesięcznie z samego Google organicznie)
• Social media (łącznie ok. 9 tys. obserwujących)
• Dedykowany dla firmy system crm, stworzony w 2023 roku (koszt – 50 tys. zł), który automatyzuje większość działań (wysyłka maili z ofertą, przypominających, generowanie i wysyłanie umów, wysyłanie materiałów do klientów, statystyki)
• Podręcznik działania dla każdego stanowiska w firmie, szablony maili, rozpisane procesy sprzedaży, rekrutacji, sprawdzone źródła rekrutacji
• Oferty, grafiki, logo
• Bezobsługowy portal informacyjny, który jest kolejnym źródłem pozyskiwania leadów (10 tys. wejść miesięcznie)
• Wszystkie zlecenia podpisane na ten rok i kolejne
Dla kogo?
• Osoby zainteresowane poszerzeniem swojego portfela spółek
• Przedsiębiorcy prowadzący agencje eventowe, inną działalność w branży ślubnej lub agencje aktorów, konferansjerów – możliwość zintegrowania obu działalności
• Osoby poszukujące nowych wyzwań – prowadzenie firmy nie jest skomplikowane
Sposób sprzedaży: sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa.
Aktualnie firma wchodzi w skład sp. z o.o., która prowadzi też drugą odnogę działalności (wcześniej była też prowadzona jako jdg). Sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa - do firmy klienta zostaną dokonane cesje wszystkich umów z pracownikami oraz z klientami. Po podpisaniu nda do wglądu zainteresowanych klientów będzie cała historia sprzedaży, statystyki, faktury itp.
Powód sprzedaży: rozpoczęcie przez jednego ze wspólników innej działalności, potrzeba zmian po 10 latach w branży.
Cena sprzedaży: 500 tys. zł do sensownej negocjacji.
Okres zwrotu z inwestycji: niecałe 2 lata.
Zapraszamy do kontaktu.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Konsultacje, odpowiedzi na pytania przez 6 miesięcy.
Powód sprzedaży
Rozpoczęcie przez jednego ze wspólników działalności za granicą, potrzeba zmian po 10 latach w branży.