Dwa sklepy z odzieżą męską w galeriach handlowych Gniezno i Poznań
- Cena: 264 000 zł
- Przychody: 1 800 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Województwo: wielkopolskie
Miejscowość: Poznań i Gniezno
Cena: 264 000 zł
Do negocjacji: Tak
Rok założenia: 2015
Szacowane przychody ze sprzedaży na 2016: 1 800 000 zł
Przychód (śr. Roczny z prowizji): 690 000 zł
Zasięg biznesu: wielkopolska
Sprzedam dwa sklepy z odzieżą męską marki PAWO w galeriach handlowych Gniezno i Poznań.
[dane ukryte]
Sklepy działają w oparciu o franczyzę.
Operator franczyzowy zapewnia pełne know how i wsparcie koordynatora.
KONTAKT i dodatkowe informacje: Agnieszka T: [dane ukryte]
Możliwości rozwoju:
WYZWANIA:
1. Kontrola i rozliczanie efektywności personelu.
2. Organizowanie lokalnych aktywności marketingowych.
3. Motywacja personelu do zwiększania wartości paragonu.
Nieruchomości i urządzenia
Kalkulacja ceny ofertowej:
- Wycena sklepu Gniezno:
- Wartość poniesionych nakładów na wyposażenie sklepu w meble, klimatyzację, profesjonalne oświetlenie, sprzęt, itp:
- Gniezno 105 000 zł netto,
- Poznań 104 000 zł netto,
- Zapas towaru (kaucja za towar wpłacona do franczyzodawcy): 80 000 zł na każdy sklep.
- Wartość wyposażenia sklepów pomniejszona o zużycie i amortyzację o - 50%. Aktualna wycena wyposażenia obu sklepów to: 104 000 zł + kaucja za towar 160 000 zł. Razem 264 000 zł.
Wsparcie posprzedażowe
KORZYŚCI:
1. Lokalizacja sklepów w popularnych galeriach handlowych z dużym przepływem klientów.
2. Sieć nie ma konkurencyjnych sklepów tej samej marki w wymienionych miastach.
3. Pełne i profesjonalne wsparcie operatora franczyzy który zapewnia:
a. Dostawy towaru,
b. Najnowsze kolekcje sezonowe,
c. Pełną rozmiarówkę,
d. Odbiór towaru nie sprzedanego z poprzednich sezonów,
e. Liczne promocje i aktywności marketingowe,
f. Szkolenia,
g. Wsparcie regionalnego koordynatora,
h. Wsparcie w organizacji marketingu lokalnego,
i. Platforma internetowa do kontroli kluczowych parametrów efektywności,
4. Sieć posiada unikalny model obsługi klienta, który zapewnia wysoki poziom satysfakcji i przywiązania klientów.
5. Baza klientów, oferty specjalne dla stałych klientów.
6. Atrakcyjne obniżki i przeceny.
7. Sklepy są wyposażone zgodnie ze standardami sieci.
8. Sklepy mają cały czas wzrosty wartości sprzedaży.
9. Sklepy posiadają kompetentny personel.
Powód sprzedaży
Decyzja wspólników.