Adventure Golf Park - działający biznes sezonowy w Łebie
- Cena: 180 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: Ukryty
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Adventure Golf Park w Łebie
https://www.adventuregolfpark.pl
https://youtu.be/L3tOMcFBZ4s
https://youtu.be/u1nQDsgpaLk
Dobrze pozycjonowana łebska atrakcja, ceniona m.in. za wysoką jakość wykonania torów do gry (tory typu adventure) oraz otaczającego ich ogrodu z mini-plażą i miejscem na wypoczynek.
Marka jest rozpowszechniona i znana lokalnie oraz posiada bardzo pozytywne opinie wśród klientów.
Właściciel działki, na której zlokalizowana jest ta atrakcja zainteresowany jest dalszą współpracą i kontynuacją dzierżawy terenu w kolejnych latach.
Propozycja współpracy z Polskim Związkiem Minigolfa (PZMG) oraz certyfikacji pola, która pozwoli na rozgrywanie na nim oficjalnych turniejów przez zawodników zrzeszonych w PZMG (możliwe dzięki niedawnym zmianom w regulaminie Światowej Federacji Minigolfa (WMF)).
Dla jednych może to być ciekawa próba zmierzenia się z wyzwaniem, które będzie polegało na zarządzaniu („na niewielką część etatu” i tylko w okresie letnim) relatywnie prostym z operacyjnego punktu widzenia biznesem.
Dla innych, (np. tych, którzy jednak wolą "zlecić" to zarządzanie komuś innemu) - chęć dywersyfikacji przychodów. Powiedzmy, zamiast kolejnego mieszkania (lub mieszkań), przy zdecydowanie wyższej stopie zwrotu niż w przypadku samego wynajmu.
Parametry finansowe:
Wewnętrzna stopa zwrotu (IRR) = 19%
Roczny przychód przy około dwóch miesiącach działalności w roku = 100-150 tys. zł
Cena sprzedaży działalności = 180 tys. zł
Streszczenie z historycznymi przepływami pieniężnymi (CF) oraz projekcją na kolejne lata jest oczywiście dostępne do wglądu oraz analizy dla osób zainteresowanych zakupem.
Nieruchomości i urządzenia
Budynek usługowo-handlowy (m.in. kasa parku) - około 20 m2.
Wsparcie posprzedażowe
Podpowiedzi, rady i rekomendacje związane ze sposobem prowadzenia tego biznesu z operacyjnego punktu widzenia (i nie tylko).
Powód sprzedaży
Potrzeba skoncentrowania energii oraz funduszy na swoich pozostałych spółkach i działalnościach.