Sprzedam firmę w branży fotousług



  • Cena: 169 000 zł
  • Przychody: 169 000 zł
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2013
  • Liczba pracowników: 1
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Na sprzedaż firma zajmująca się wywoływaniem zdjęć. Zamówienia przypływają od Klientów z całej Polski, a przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej.

Firma posiada ugruntowaną pozycję na rozwijającym się rynku usług fotograficznych. Cieszy się nieskazitelną opinią i rosnącymi przychodami, dlatego dla przyszłego Właściciela będzie stanowiła doskonałą podstawę do dalszego rozwoju i generowania zysków.

Zaletą firmy jest możliwość jej prowadzenia z dowolnego miejsca w Polsce. Do jej zarządzania potrzebny jest jedynie lokal o powierzchni minimum 40 m2 z dostępem do internetu.

Opis firmy w cyfrach:
- ponad 560 000 wywołanych zdjęć w 2016 roku,
- ponad 140 000 wywołanych zdjęć w pierwszych dwóch miesiącach 2017 roku,
- ponad 11 400 zrealizowanych zamówień,
- ponad 169 000 zł przychodu w 2016 roku,
- ponad 40 000 zł przychodu w pierwszych 2 miesiącach 2017 roku,
- ponad 15 800 unikalnych wizyt na naszej stronie w 2016 roku,
- ponad 7 000 unikalnych wizyt w pierwszych dwóch miesiącach 2017 roku,
- 1 miejsce w ogólnopolskim rankingu laboratoriów cyfrowych (stan na dzień 31.03.2017).
Możliwości rozwoju:
Pierwsze dwa miesiące 2017 roku wygenerowały rosnący potencjał marki. Szacujemy, że 2017 rok zakończy się osiągnięciem przychodów w granicach 200-220 tys. zł lub więcej. Celem powiększenia przychodów można wprowadzić:
- komunikację mailową z dotychczasową bazą ponad 8 tys. Klientów,
- fotogadżety (np. fotoksiążki).


Nieruchomości i urządzenia

W ofercie:
- dwa w pełni sprawne minilaby cyfrowe Fuji Frontier 350 (LP1500 SC) w dobrym stanie. Pierwszy lab wraz ze skanerem do klisz i slajdów (SP2000) z 2013 roku, drugi w wersji FMPC z 2016 roku. Obie maszyny pochodzą z profesjonalnego sklepu,
- 2 komputery Dell Optiplex z zainstalowanym oprogramowaniem Fuji do obsługi maszyn ze skalibrowanymi pod maszyny monitorami oraz dodatkowy komputer do przygotowywania zamówień,
- oryginalna przenośna ciemnia fotograficzna Fuji Darkbox służąca do zmiany papieru fotograficznego w kasetach oraz zapasowy worek ciemniowy,
- 16 kaset na papier fotograficzny w rolach ustawione pod standardowe rozmiary zdjęć,
- baza ponad 8 300 klientów (adresy email, adresy zamieszkania) wraz z historią zamówień,
- lista mailingowa (ok. 4 000 zapisanych na newsletter) nie była eksploatowana, zostało wysłane około 3-4 mailingi z kuponem rabatowym, co zawsze kończyło się napływem ogromnej liczby zamówień,
- domena (oraz domena dodatkowa z końcówką .eu), która była profesjonalnie, a co najważniejsze bezpiecznie pozycjonowana, skutkuje to coraz wyższymi pozycjami w Google (pozycje blisko top 10 w wyszukiwarce) na najważniejsze słowa kluczowe w branży wywoływania zdjęć oraz realnym wzrostem ruchu na stronie,
- dwa konta firmowe na Allegro posiadające 100% pozytywnych komentarzy,
- 4 przejęte domeny dodatkowe z branży foto, obecnie przekierowują one ruch i moc pozycjonującą na domenę główną,
- zapasowe części zamienne i materiały eksploatacyjne do minilabów (filtry, wałki, zębatki itp.),
- zapas papieru fotograficznego i chemii kartridżowej w dniu sprzedaży, materiały do pakowania, drobny sprzęt biurowy oraz 2 regały na papier fotograficzny,
- konto firmowe w serwisie z opiniami o fotousługach,
- aktywny profil marki na facebook.pl posiadający ok. 700 fanów,
- wysokiej jakości artykuły eksperckie znajdujące się na blogu firmowym oraz w dziale pomocy, generujące ruch na stronie,
- serwer Business Pro w home.pl o wartości 1 100 zł oraz certyfikat SSL opłacony do końca 2017 roku. Dostosowany do indywidualnych potrzeb system webphoto zainstalowany na serwerze służący do zamawiania i wgrywania zdjęć bezpośrednio przez stronę www. System został zoptymalizowany i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb, przede wszystkim z naciskiem na łatwość składania zamówień.
- backupy oprogramowania Fuji umożliwiające szybkie przywrócenie oprogramowania na dowolnym komputerze np. w przypadku awarii.


Wsparcie posprzedażowe

Zapewniamy przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prowadzenia działalności, a także kontakty do dostawców. Oferujemy pomoc przy płynnym przekazaniu firmy, w formie 3 miesięcznego wsparcia technicznego, serwisowego oraz konsultingowego, a także 3 miesięczną gwarancję na działanie maszyn (pokrywamy koszt ewentualnych napraw).


Powód sprzedaży

Powodem sprzedaży jest zmiana sytuacji rodzinnej.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12/hubraum
30-701 Kraków