Sprzedam firmę w branży fotousług
- Cena: 169 000 zł
- Przychody: 169 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2013
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż firma zajmująca się wywoływaniem zdjęć. Zamówienia przypływają od Klientów z całej Polski, a przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej.
Firma posiada ugruntowaną pozycję na rozwijającym się rynku usług fotograficznych. Cieszy się nieskazitelną opinią i rosnącymi przychodami, dlatego dla przyszłego Właściciela będzie stanowiła doskonałą podstawę do dalszego rozwoju i generowania zysków.
Zaletą firmy jest możliwość jej prowadzenia z dowolnego miejsca w Polsce. Do jej zarządzania potrzebny jest jedynie lokal o powierzchni minimum 40 m2 z dostępem do internetu.
Opis firmy w cyfrach:
- ponad 560 000 wywołanych zdjęć w 2016 roku,
- ponad 140 000 wywołanych zdjęć w pierwszych dwóch miesiącach 2017 roku,
- ponad 11 400 zrealizowanych zamówień,
- ponad 169 000 zł przychodu w 2016 roku,
- ponad 40 000 zł przychodu w pierwszych 2 miesiącach 2017 roku,
- ponad 15 800 unikalnych wizyt na naszej stronie w 2016 roku,
- ponad 7 000 unikalnych wizyt w pierwszych dwóch miesiącach 2017 roku,
- 1 miejsce w ogólnopolskim rankingu laboratoriów cyfrowych (stan na dzień 31.03.2017).
Możliwości rozwoju:
Pierwsze dwa miesiące 2017 roku wygenerowały rosnący potencjał marki. Szacujemy, że 2017 rok zakończy się osiągnięciem przychodów w granicach 200-220 tys. zł lub więcej. Celem powiększenia przychodów można wprowadzić:
- komunikację mailową z dotychczasową bazą ponad 8 tys. Klientów,
- fotogadżety (np. fotoksiążki).
Nieruchomości i urządzenia
W ofercie:
- dwa w pełni sprawne minilaby cyfrowe Fuji Frontier 350 (LP1500 SC) w dobrym stanie. Pierwszy lab wraz ze skanerem do klisz i slajdów (SP2000) z 2013 roku, drugi w wersji FMPC z 2016 roku. Obie maszyny pochodzą z profesjonalnego sklepu,
- 2 komputery Dell Optiplex z zainstalowanym oprogramowaniem Fuji do obsługi maszyn ze skalibrowanymi pod maszyny monitorami oraz dodatkowy komputer do przygotowywania zamówień,
- oryginalna przenośna ciemnia fotograficzna Fuji Darkbox służąca do zmiany papieru fotograficznego w kasetach oraz zapasowy worek ciemniowy,
- 16 kaset na papier fotograficzny w rolach ustawione pod standardowe rozmiary zdjęć,
- baza ponad 8 300 klientów (adresy email, adresy zamieszkania) wraz z historią zamówień,
- lista mailingowa (ok. 4 000 zapisanych na newsletter) nie była eksploatowana, zostało wysłane około 3-4 mailingi z kuponem rabatowym, co zawsze kończyło się napływem ogromnej liczby zamówień,
- domena (oraz domena dodatkowa z końcówką .eu), która była profesjonalnie, a co najważniejsze bezpiecznie pozycjonowana, skutkuje to coraz wyższymi pozycjami w Google (pozycje blisko top 10 w wyszukiwarce) na najważniejsze słowa kluczowe w branży wywoływania zdjęć oraz realnym wzrostem ruchu na stronie,
- dwa konta firmowe na Allegro posiadające 100% pozytywnych komentarzy,
- 4 przejęte domeny dodatkowe z branży foto, obecnie przekierowują one ruch i moc pozycjonującą na domenę główną,
- zapasowe części zamienne i materiały eksploatacyjne do minilabów (filtry, wałki, zębatki itp.),
- zapas papieru fotograficznego i chemii kartridżowej w dniu sprzedaży, materiały do pakowania, drobny sprzęt biurowy oraz 2 regały na papier fotograficzny,
- konto firmowe w serwisie z opiniami o fotousługach,
- aktywny profil marki na facebook.pl posiadający ok. 700 fanów,
- wysokiej jakości artykuły eksperckie znajdujące się na blogu firmowym oraz w dziale pomocy, generujące ruch na stronie,
- serwer Business Pro w home.pl o wartości 1 100 zł oraz certyfikat SSL opłacony do końca 2017 roku. Dostosowany do indywidualnych potrzeb system webphoto zainstalowany na serwerze służący do zamawiania i wgrywania zdjęć bezpośrednio przez stronę www. System został zoptymalizowany i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb, przede wszystkim z naciskiem na łatwość składania zamówień.
- backupy oprogramowania Fuji umożliwiające szybkie przywrócenie oprogramowania na dowolnym komputerze np. w przypadku awarii.
Wsparcie posprzedażowe
Zapewniamy przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prowadzenia działalności, a także kontakty do dostawców. Oferujemy pomoc przy płynnym przekazaniu firmy, w formie 3 miesięcznego wsparcia technicznego, serwisowego oraz konsultingowego, a także 3 miesięczną gwarancję na działanie maszyn (pokrywamy koszt ewentualnych napraw).
Powód sprzedaży
Powodem sprzedaży jest zmiana sytuacji rodzinnej.