Sieć sklepów internetowych z obuwiem i torebkami - eko i włoska skóra
- Cena: 300 000 zł
- Przychody: 2 000 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2011
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Do sprzedania mam działający od 2011r. biznes w branży obuwie damskie i torebki, który generuje miesięcznie ponad 160 tys. przychodu (to średnia, bo były i lepsze momenty, zależne to jest oczywiście od zaangażowania), w skład którego wchodzą:
4 sklepy internetowe:
1. sklep z domeną trzyliterową *.pl, pozycjonowany od 2011 roku.
Ilość klientów - ponad 105 tys.
Sklep rocznie generuje od 1,5 mln do 2 mln sprzedaży.
2. sklep z domeną .pl, którego nazwa ściśle wiąże się z obuwiem. Bardzo łatwa do zapamiętania.
Ilość klientów - ponad 76 tys.
Sklep rocznie generuje od ok. 60 tys. do ok. 850 tys. sprzedaży.
3. Sklep typowo z torebkami damskimi (skóra naturalna bezpośrednio z włoskiej produkcji. Prawdziwa włoska skóra). Domena czteroliterowa *.pl.
Pozycjonowany od 5 lat.
4. Sklep młody (około 4 lat).
Do tego 3 konta allegro, które oczywiście mają swoją historię i też generują sprzedaż, która nie została ujęta.
2 marki (nazwy takie jak domeny) zarejestrowane jako znaki towarowe w EUIPO (Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej) - Cena takiej rejestracji dla jednej marki to ponad 4000 zł, czyli za dwie to 8 tys.
Oczywiście social media, czyli konta na Facebooku, Instagramie.
Licząc w wersji bardzo pesymistycznej, miesięczny zarobek to min. 30 tys. już po opłatach.
Same domeny trzeba traktować jako bardzo dobrą inwestycję bo są bardzo proste i oczywiście wypozycjonowane (zwłaszcza dwie pierwsze) to już rzadkość w Internecie. Ich cena będzie tylko rosła.
Kto zna temat, to wie ile pieniędzy mogło kosztować pozycjonowanie.
Towar był kupowany w kilku miejscach w Europie i ta informacja zostaje dodana do oferty jako bonus. Gwarantuje, że o wielu miejscach prawie nikt z Polski nie wie, a ceny są dużo lepsze niż w Wólce. Dotyczy to obuwia jak i torebek od samych producentów i wcale nie trzeba zamawiać u nich na jakieś grube dziesiątki tysięcy euro. Działa to u mnie od wielu lat.
Powyższe wyliczenia dotyczą roku 2020 i 2021, gdyż 2022 już był rokiem wyprzedażowym, bo wtedy podjęliśmy decyzję o sprzedaży firmy. Wyliczenia pokazują, że w tej branży takie zjawiska jak Lockdowny czy Covid nie występuje, ludzie potrzebują butów. Wielkość sprzedaży można wyliczyć bezpośrednio z Google Analitycs jak i z samych sklepów.
Zostało mi jeszcze ok. 5 tys. par samych butów + torebki włoska skóra i eko skóra, więc to też mogę dołączyć do oferty, ale niekoniecznie. Policzymy wtedy cenę dla jednej pary w bardzo niskiej kwocie.
Oferuję wsparcie po sprzedaży:
- wiedzę na temat logistyki i innych aspektów funkcjonowania firmy;
- pomoc w zrozumieniu sposobu działania przedsiębiorstwa;
- całe know-how, wiedza zdobywana przez wiele lat;
- wsparcie z obsługi sklepu internetowego (chociaż to bardzo prosty temat);
- udostępnienie informacji o dostawcach i producentach.
Moja propozycja ceny to 300 tys. netto i spokojnie to powinno się zwrócić po roku.
Proszę o poważne oferty. Nie odpowiadam na SMS-y.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Tak.
Powód sprzedaży
Niestety biznes sprzedaję z powodów czysto osobistych i liczę, że oddam go w dobre ręce.