SPRZEDANE - Sklep internetowy z meblami



  • Cena: 32 000 zł
  • Przychody: 271 902 zł
  • Dochody: 44 401 zł
  • Rok założenia: 2013
  • Liczba pracowników: 0
  • Adres internetowy:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Handel
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Sprzedam działający od ponad 9 lat sklep internetowy z meblami.

Sklep zarabia, ma bardzo niskie koszty utrzymania (miesięcznych kosztów razem z księgowością jest 1100 zł netto). Niestety w ostatnim roku z różnych przyczyn musiałem zmniejszyć aktywność, wyłączyć wszystkie reklamy i co „wpadło” organicznie to realizowałem, ale nic ponadto.

Wszystkie zamówienia są realizowane z magazynów importerów i producentów, nie trzeba się w żaden sposób stockować. W cenie integracja (synchronizacja stanów magazynowych, automatycznie dodawanie nowych produktów) z dwoma czołowymi importerami mebli inspirowanych (opłacona do połowy grudnia 2023), a także abonament na system sklepowy Shoper opłacony do marca 2024.

Wgrane są także produkty od trzech producentów mebli tapicerowanych, gdzie wybierane są np. warianty tkanin oraz wybarwienia nóżek (klient może wcześniej zamówić sobie próbki i wybrać, jaka tkanina najbardziej mu odpowiada do mebla, są to zamówienia na duże kwoty, kilka tys. złotych).

W tej chwili w sklepie można kupić 4,5 tys. produktów, do najpopularniejszych produktów mamy także zdjęcia live, o które pytali bez przerwy klienci.

Sklep był pozycjonowany w latach 2019-2020 (w zdjęciach załączam screen z Senuto). Na podstronach sklepu znajdują się bardzo długie opisy SEO (na ponad 10 tys. znaków), jednak uważam, że potrzebują optymalizacji, aby podciągnąć pozycje. Na blogu sklepowym jest 111 wpisów, które także wymagałyby poprawy, aby ich większa liczba weszła na wyższe pozycje w Google.

Social media (w ostatnim roku zaprzestaliśmy tam działań, jednak nasze kanały social mediowe mają bardzo duży potencjał) - Facebook 108 tys. obserwujących (idealny do stworzenia grupy dotyczącej urządzania wnętrza), Instagram 33 tys. obserwujących, Pinterest 0,5 tys. obserwujących (pomimo zerowej aktywności, w ciągu ostatnich 30 dni mieliśmy w tym kanale 26 tys. wyświetleń, medium o wielkim potencjale, reklamy na nim są 4 razy tańsze niż na Facebooku).

Baza newsletterowa to 4 tys. rekordów, zarejestrowanych klientów w sklepie 3,7 tys.

Sklep jest na platformie Shoper, ma stworzony dedykowany szablon, w grudniu 2021 logo oraz kolorystyka zostały odświeżone. Korzysta z niektórych wtyczek dostępnych w shoperowym AppStore jak np. jednoetapowy koszyk, zakładki na karcie produktu, megamenu w nagłówku strony. Wdrożone są także dedykowane dla nas modyfikacje szablonu jeśli chodzi o wybieranie tkanin na karcie produktu itp.

Jest zrobiona integracja z Baselinkerem, która służy mi głównie do wystawiania faktur i paragonów (mam integrację z drukarką fiskalną), ale można go też wykorzystać do połączenia z wieloma marketplace'ami takimi jak Allegro, Empik, Ceneo Kup Teraz, Amazon itd.

Sklep ma swoją pozytywną renomę zdobytą przede wszystkim w pierwszych latach działalności, gdy głównym kanałem promocji był fanpage na Facebooku. W styczniu 2023 na zapytania brandowe było około 100 wejść. Z czasów, gdy sklep był podpięty pod Zaufane Opinie Ceneo, sklep uzyskał ponad 1,5 tys. opinii, z czego 97% z nich było pozytywnych.

Ruch w styczniu 2023 to blisko 3 tys. sesji (większość to wejścia organiczne z Google oraz bezpośrednie).

Przychód, który podaję, został osiągnięty bez żadnych wydatków na reklamy, więc na pewno są pozytywne perspektywy przy dobrym zaplanowaniu płatnych źródeł ruchu, marketing automation lub chociaż użycia remarketingu. Załączam screena z panelu Shopera z poprzednich lat, gdy jeszcze wykorzystywałem płatny ruch.

Dane za 2022 rok:
Przychód netto: 271 902 zł
Dochód netto: 44 401 zł
Średnie zamówienie: ponad 1 tys. zł

Na łączną cenę Sklepu składają się:
- domena (zrobimy cesję),
- sklep na platformie Shoper (zrobimy cesję) opłacony do marca 2024,
- integracje z hurtowniami, z którymi współpracuję (opłacone do grudnia 2023),
- kanały social media,
- baza klientów/newsletterowa,
- moja pomoc w okresie wdrożeniowym, pełne szkolenie ze wszystkiego, co dotyczy sklepu, także pomysły na dalszy rozwój jeśli chodzi o ofertę, których już nie zdążyłem wdrożyć po ostatnich targach meblowych w Poznaniu (czerwiec 2022).

Oczywiście, tak jak stanowi prawo, wszystkie ewentualne reklamacje za zamówienia dokonane dotychczas w moim sklepie biorę na siebie, Ty zaczynasz z czystą kartą z gotowym sklepem, który trzeba poprawić.


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe

1 miesiąc.


Powód sprzedaży

Znudziło mi się, poszedłem na etat.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków