Platforma aplikacji mobilnej Android i iOS, abonamentowe płatności, gry na konsole



  • Cena: 330 000 zł
  • Przychody: 120 000 zł
  • Dochody: 115 000 zł
  • Rok założenia:
  • Liczba pracowników:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Na sprzedaż wystawiam kompletną DG która jest twórcą i właścicielem platformy sprzedażowej przeznaczonej dla stacjonarnych sklepów z grami. Platforma umożliwia udostępnienie pełnej oferty produktów (gry, konsole, akcesoria) w aplikacji mobilnej na telefony z Android i iOS. Sklepy udostępniają towary posiadane na stanie a ich klienci otrzymują możliwość: rezerwacji towaru, ustawienia powiadomień dla tytułów premierowych, obserwacji wszystkich dostaw towarów które pojawiły się w sklepie, przeszukiwania lokalnych punktów pod kątem dostępności wybranych pozycji i wiele innych. Dodatkowo sprzedawcy dysponują funkcją wysłania powiadomienia Push do wszystkich swoich klientów, raz na 7 dni.

Projekt stworzony zupełnie od podstaw przez jeden z najlepszych software house w Polsce, który tworzył aplikacji mobilne dla firm takich jak: Tauron, Tymbark, Adidas, Żabka, Millward Brown, LOT, Allegro. Tylko sam koszt projektu, bazy danych i aplikacji mobilnych to ok. 150 000 zł. Projekt zrealizowany po dziesiątkach osobistych spotkań i konsultacji z największymi firmami tej branży w naszym kraju, takimi jak: Gry-online.pl, Empik.com. Platforma zrealizowana na najwyższym poziomie, z wykorzystaniem rozwiązań serwerowych, backendowych i bazodanowych jak dla największych projektów na świecie (Twitter, Facebook, Instagram itp.).

Klienci którzy rozpoczynają współpracę, otrzymują dostęp do autorskiej platformy Webowej, narzędzia w postaci naszych skanerów kodów kreskowych (wykonane na indywidualne zamówienie, z oznaczeniem i brandem naszej marki) oraz program Windows integrujący magazyn klienta (z innymi programami jak np. SubiektGT). Baza produktowa to ponad 6000 gier, większość z przypisanymi kodami kreskowymi z dystrybucji z całego świata. Klienci zarządzają ofertą i funkcjami systemu z wykorzystaniem przejrzystego panelu.

Od samego początku, z systemu korzystają największe sieci sklepów z województwa pomorskiego. Współpracujemy z klientami posiadającymi sklepy w galeriach handlowych, zlokalizowanymi w centrach miast. Klienci wnoszą stałą opłatę miesięczną w formie abonamentu w oparciu o umowę współpracy.

Projekt jest zupełnie bezobsługowy - po podłączeniu i przeszkoleniu klienta, dalsze korzystanie ze wszystkich funkcji przez klienta odbywa się bez jakiegokolwiek udziału obsługi. Stworzona jest kompletna baza wiedzy która zawiera odpowiedzi na wszelkie ewentualne pytania klientów. Baza produktów jest na bieżąco aktualizowana przez zewnętrznego pracownika zdalnego przy znikomym koszcie (20-50zł/miesięcznie). Projekt nie wymaga również nakładów na reklamę/marketing ponieważ jest platformą B2C a my świadczymy tylko usługę udostępnienia oprogramowania w modelu SaaS, to nasi klienci/sklepy we własnym zakresie prowadzą działania marketingowe, sprzedażowe.

Koszty są stałe i praktycznie znikome, już jeden klient pokrywa wszystkie koszty miesięczne utrzymania, na które składają się:
- utrzymanie serwerów: 100zł (bardzo wydajne serwery, obliczone na obsłużenie nawet 1000 sklepów)
- system księgowości, obsługi CRM: 85zł
- pracownik zdalny: 50zł
- domeny, certyfikaty, hosting: 50 zł
Łącznie koszty projektu to ok. 300 zł /miesięcznie.

Jedyną pracą jaką trzeba wykonać to podłączenie wszystkich punktów, w Polsce na dzień dzisiejszy jest 260-280 sklepów dla graczy, ponad 90% klientów zna nasz projekt i chce się do niego podłączyć, należy się z nimi spotkać, podłączyć do systemu, przeprowadzić podstawowe szkolenie. Proszę uwzględnić fakt że podana liczba to liczba sklepów a nie klientów - klientów jest ok. 180 (jeden klienta posiada kilka sklepów). Muszę tutaj zaznaczyć że duża część użytkowników znała aplikację już w trakcie prac projektowych - można powiedzieć że to nasi klienci ukształtowali system a teraz należy tylko ich do niego podłączyć.
W tym miejscu pojawia się mój powód sprzedaży - z powodów osobistych straciłem możliwość przemieszczania się, wyjazdów, nie mam możliwości spotkania się z jakimkolwiek klientem, przez najbliższe kilka (9-10) miesięcy nie będę w stanie wyjechać, osobie poważnie zainteresowanej na osobistym spotkaniu oczywiście jestem w stanie przedstawić dokładne przyczyny.

Z tego powodu projekt nad którym pracowałem rok czasu, kosztował mnie 350 tyś zł, zaledwie miesiąc po starcie muszę sprzedać.

Nie piszę o żadnym potencjale, możliwościach, nie tworzę projekcji obrotów i zysków - nie ma takiej potrzeby. System jest przemyślany, projekt zarabia już od pierwszych dni, tylko po 4 spotkaniach do systemu podłączonych jest 10 sklepów. Zdeklarowanych klientów którzy chcą korzystać z systemu jest jeszcze co najmniej 200. Średnia opłata miesięczna/per sklep wynosi 100zł netto, co przy tej ilości klientów kształtuje zysk na poziomie 20 000 zł/msc przy zerowym zaangażowaniu czasowym podczas bieżącego użytkowania.

Dokładnie po 50 dniach dostępności aplikacji statystyki wyglądają następująco:

Ilość pobrań aplikacji: 850
Ilość użytkowników która codziennie uruchamia aplikacje: 95
Ilość ocen w Google Play: 17, średnia ocena: 4.8
Łączna ilość zarejestrowanych użytkowników: 700+
FB projektu posiada już ponad 700 "lajków", wyłącznie naturalni użytkownicy


Nieruchomości i urządzenia

W skład wyceny i sprzedaży wchodzi:
- Skanery kodów kreskowych w ilości +/- 50 sztuk
- Oprogramowanie Windows, system integrujący magazyn klienta i inne
- Strona WWW systemu, wszelkie prawa autorskie, zaplecze hostingowe, prawa do domeny i wszystkich powiązanych elementów
- Zaplecze serwerowe, baza danych i wszystkie prawa własnościowe i majątkowe do zgromadzonych informacji
- Wszelkie materiały reklamowe, plakaty, ulotki, ulotniki, rollupy, wizytówki
- Pełne prawa majątkowe i własnościowe do aplikacji mobilnych w marketach Google Play i AppStore
- Przejęcie wszystkich dotychczasowych umów oraz przekazanie wszelkich praw do i kontaktów do dostępnych klientów
- Profile społecznościowe projektu FB, Twitter, Instagram
- Pełne prawa przejęcia współpracy z developerem

Zapewniam przekazania wszelkich niezbędnych i dodatkowych informacji na temat klientów, branży, rynku i wszystkiego co będzie potrzebne aby kontynuować działalność.


Wsparcie posprzedażowe

Zapewniam pełne wsparcie po sprzedażowe tak długo jak będzie to potrzebne, bez względu ile czasu minie, jeśli będzie taka potrzeba, będę służył wsparciem merytorycznym.

Do kontynuowania projektu nie trzeba posiadać jakiejkolwiek wiedzy informatycznej, programistycznej (sam takowej nie posiadam). Wszelkimi pracami zajmuje się zewnętrzny zespół, dl przyszłego właściciela wystarczy podstawowa wiedza ogólna na temat projektów internetowych.

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, zatem sprzedaż odbędzie się na podstawie Umowy o zbyciu przedsiębiorstwa, potwierdzona notarialnie.
Więcej informacji na temat samego projektu, przychodów, statystyk, klientów jestem w stanie przedstawić w odpowiedzi na wiadomość, zapraszam do kontaktu.


Powód sprzedaży

Jedyną pracą jaką trzeba wykonać to podłączenie wszystkich punktów, w Polsce na dzień dzisiejszy jest 260-280 sklepów dla graczy, ponad 90% klientów zna nasz projekt i chce się do niego podłączyć, należy się z nimi spotkać, podłączyć do systemu, przeprowadzić podstawowe szkolenie. Proszę uwzględnić fakt że podana liczba to liczba sklepów a nie klientów - klientów jest ok. 180 (jeden klienta posiada kilka sklepów). Muszę tutaj zaznaczyć że duża część użytkowników znała aplikację już w trakcie prac projektowych - można powiedzieć że to nasi klienci ukształtowali system a teraz należy tylko ich do niego podłączyć.
W tym miejscu pojawia się mój powód sprzedaży - z powodów osobistych straciłem możliwość przemieszczania się, wyjazdów, nie mam możliwości spotkania się z jakimkolwiek klientem, przez najbliższe kilka (9-10) miesięcy nie będę w stanie wyjechać, osobie poważnie zainteresowanej na osobistym spotkaniu oczywiście jestem w stanie przedstawić dokładne przyczyny.

Z tego powodu projekt nad którym pracowałem rok czasu, kosztował mnie 350 tyś zł, zaledwie miesiąc po starcie muszę sprzedać.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków