Sklep internetowy z kosmetykami oraz konta Marketplace
- Cena: 2 500 000 zł
- Przychody: 6 000 000 zł
- Dochody: 1 100 000 zł
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: 4
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Witam serdecznie, sprzedaż obejmuje zorganizowaną część przedsiębiorstwa działającą w segmencie e-commerce - profesjonalne kosmetyki renomowanych, światowych marek, do pielęgnacji włosów i ciała.
Przedmiotem sprzedaży jest strona internetowa sklepu z bazą klientów, baza dostawców, obecność w największych krajowych Marketplace - Super Sprzedawca i wysokie wyniki ale także w inych krajach EU.
Sklep działa od stycznia 2019, aktualnie prowadzone są działania SEO, sprzedaż odbywa się głównie poprzez serwisy marketplace, co pozwala na łatwe sprawdzenie wyników. Oczywiście przekierowujemy ruch na sklep. Całość sprzedaży zintegrowana z Baselinker'em.
E-commerce:
- Sklep internetowy (Shoper Premium)
- konto Allegro
- Konto Emag sprzedaż na Rumunię
- Konto Kaufland Czechy, Słowacja, Niemcy
- Wdrożony system ERP na bazie Baselinker
- Konto Erli
- Integracje z Baselinker
- Umowy z przewoźnikami
- Umowy z dostawcami płatności, rat, leasingów
- Własne zdjęcia i opisy produktowe zgodnie ze standardami SEO
- Konto Facebook z aktywnym promowaniem Ads
- Konto Ceneo
Dystrybucja/sprzedaż:
- ok. 800 kontaktów w bazie na własnej platformie www
- Średnia ilość zamówień: 7000 przesyłek / miesięcznie
- 1200 produktów w bazie
- 25000 produktów na stanie
- 20 aktywnych dostawców
- Umowa dystrybucji zagraniczne znanej i popularnej marki na terytorium Polski
Finanse:
- Wartość towaru na magazynie: ok. 600 000 zł netto
- Wyposażenie magazynu, biur (telefony, skanery, drukarki fiskalne i biurowe, urządzenia do produkcji wypełniaczy, wózek paletowy, wózki transportowe, pojemniki/kuwety magazynowe
- Umowy lokalowe na preferencyjnych warunkach
- VAT PL, EU(OSS)
Wartości dodane:
- Know-how biznesowe i projektowe
- Wypracowana strategia rozwoju (sprzedaż, zakupy, marketing)
- Procesowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem
- Pełne wsparcie posprzedażowe w dowolnej formie
Miesięcznie obsługujemy ok. 7000 paczek, w kwartale IV 2023 osiągnęliśmy obrót na poziomie 1.600.000 zł, przy tej wielkości rocznie pozwala to na obrót na poziomie 6.000.000 mln zł.
Nasze wyniku w styczniu przewyższyły obroty z grudnia, co idealnie wskazuje na mocny rozwój.
Ilość zamówień 12/2023 - 7031 zamówień
Obrót 12/2023 - 580000 zł brutto
Ilość zamówień 01/2024 - 7108 zamówień
Obrót 01/2024 - 605000 zł brutto
Ilość zamówień 02/2024 - 6824 zamówień
Obrót 02/2024 - 704881 zł brutto
Z tego obrotu dochód to ok. 15-20%. Sam sklep rośnie o ok. 10% na kwartał. Trend sprzedażowy zakłada wzrost sklepu rok 2023 do roku 2024 o minimum 20%.
Po podpisaniu NDA udostępnię wgląd w dokumenty finansowe.
Sprzedając, przedstawię także strategię (do wykorzystania, bądź nie) na dalsze zwiększanie konkurencyjności oraz obrotów. Posiadamy umowy o współpracy handlowej z unikalnymi partnerami z rynku EU. Aktualnie w firmie pracują 5 osób,
Z racji tajemnicy handlowej, nie podam oficjalnie lików sklepu, a osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny
Wartość sklepu szacuję na 2.500.000 zł netto + wartość magazynu - towarów handlowych, materiałów operacyjnych na ok. 600.000 zł netto.
Zapraszam do kontaktu, rozważę uczciwe propozycje. Proszę osoby zainteresowane o kontakt SMS lub email, z racji małej ilości wolnego czasu rzadko odpowiadam na telefony.
__ __ __ __ __ __ __
Wsparcie po-sprzedażowe
Pełne 1 miesięczne szkolenie z obsługi i zarządzania Baselinker, Allegro dla zespołu managerskiego, jak również dla pracowników, m.in
- Integracje marketplace i kurierów
- Tworzenie szablonów
- Tworzenie akcji automatycznych
- Konfiguracja magazynów, przyjmowanie towarów
- Dodawanie, edytowanie produktów
- Realizacja zamówień (asystent zbierania i pakowania Baselinker)
3 miesięczny support po przejęciu biznesu. Wszelkie pytania i pomoc doradcza na tym etapie (zdalnie, a przez pierwszy miesiąc stacjonarnie).
Nieruchomości i urządzenia
I. KNOW-HOW Dostęp do kosmetyków przez własne łańcuchy dostaw w EU.
II. Zaplecze magazynowe w postaci:
- towarów handlowych - ok. 600.000 zł netto
- meble magazynowo/biurowe (biurka, stoły, krzesła, fotele, regały, szafy itp.)
- sprzęt magazynowy i tele-informatyczny (komputery, telefony, skanery, drukarki fiskalne i biurowe, urządzenia do produkcji wypełniaczy, wózek paletowy, wózki transportowe, pojemniki/kuwety magazynowe)
Wsparcie posprzedażowe
Pełne 1 miesięczne szkolenie z obsługi i zarządzania magazynem i platformą Baselinker dla zespołu managerskiego, jak również dla pracowników, m.in
- Integracje marketplace i kurierów
- Tworzenie szablonów
- Tworzenie akcji automatycznych
- Konfiguracja magazynów, przyjmowanie towarów
- Dodawanie, edytowanie produktów
- Realizacja zamówień (asystent zbierania i pakowania Baselinker)
3 miesięczny support po przejęciu biznesu. Wszelkie pytania i pomoc doradcza na tym etapie (zdalnie, a przez pierwszy miesiąc stacjonarnie).
Powód sprzedaży
Zmiana strategii w grupie zarządzanych firm.