Firma transportowa - busy do 3,5t



  • Cena: 400 000 zł
  • Przychody: 1 400 000 zł
  • Dochody: 200 000 zł
  • Rok założenia: 2018
  • Liczba pracowników: 10
  • Adres internetowy:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Proponujemy Państwu zakup firmy transportowej zajmującej się przewozami ładunków międzynarodowych na terenie całej Europy. Oto 12 faktów o naszej firmie, które mogą Państwa zainteresować w celu rozszerzenia / rozpoczęcia działalności w branży logistyczno-transportowej, kupując naszą firmę:

1. Roczny dochód netto w 2019 roku - 1 300 000 zł, roczny dochód netto w 2020 roku - 1 400 000 zł. W tej chwili firma jest aktywna, stabilnie się rozwija i według rachunku zysków i strat jest osiąga zyski.

2. Brak zaległości podatkowych.
Firma nie ma długów wobec urzędu skarbowego, ZUS. Załączono zaświadczenia niezałeglości w podatkach.

3. Europejska Licencja Spedycyjna.
Firma posiada licencję na wyprawę, dzięki której można dodatkowo kupować ładunki z giełd zachodnich i sprzedawać je wschodnim przewoźnikom.

4. W sumie jesteśmy na rynku od 2,5 roku, z siedzibą w Warszawie. W tym czasie inwestycja o wartości 800 000 zł została zwrócona właścicielom. Mamy stały miesięczny dochód I następujące aktywy firmy.

5. Dysponujemy własną flotą 8 aut (busy ciężarowe do 3,5 tony):
- 2 Renault Masters (2019),
- 1 Renault Masters (2018),
- 5 Volkswagen Crafter (2019).
Są to samochody nowe, sprawne technicznie, w doskonałym stanie. Nasze samochody były regularnie serwisowane. Wszystkie są nadal objęte gwarancją.
Ponadto na wyposażeniu firmy jest 8 nawigatorów GPS, 3 komputery, 16 telefonów.

6. Korzystne warunki leasingu (obecne i przyszłe).
Nasze ciężarówki leasingowane są z dość wysoką wpłatą własną (20%) na początku umowy leasingu, przez co miesięczna rata do leasingu jest dość niska. Pozostaje do zapłaty krótki okres leasingu (ok. 17 rat). Będzie można zrobić cesję umów leasingów na Państwa firmę. Kolejne leasingi będzie można brać na super korzystnych warunkach, za 0% własnej wpłaty. Oznacza to, że nie będziezie potrzebować dodatkowych inwestycji, aby się rozwijać.

7. Dobra marża (od 15% do 25% w zależności od sezonu).
Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, ale trasy realizowane są w całej Europie Zachodniej (powrót na wschód, gdzie niższe stawki za euro / km tylko na serwis samochodowy w Polsce). Różnica w funduszach pozwala uzyskać wyższą marżę biznesową niż standardowa w tej branży: ponieważ koszty firmy są realizowane na wschodzie, a przychody ze sprzedaży usług transportowych - na zachodzie.

8. Możliwość outsourcingu procesów do „tańszej siły roboczej”
Większość zespołu logistycznego działa z centrali w Warszawie, a część jest outsourcowana, pracując zdalnie z Europy Wschodniej, co znacznie obniża koszty firmy:
- spedytor,
- administratorów (praca z dokumentacją),
- prawnicy,
- księgowi,
- rekruterzy kierowców,
- a także właściciele.
Utalentowany zespół składa się z kierowców z takich krajów jak Ukraina, Białoruś, Azerbejdżan, którzy bardzo odpowiedzialnie wykonują swoją pracę, przyjeżdżają na miejsce załadunku i rozładunku na czas oraz w razie potrzeby potrafią zidentyfikować problemy techniczne samochodu i naprawić je podczas trasy.
Spedytorzy posługują się kilkoma językami: ukraińskim, rosyjskim, polskim, angielskim, dzięki czemu w łatwy sposób można przyjmować zlecenia z takich krajów jak Francja, Belgia, Holandia, Niemcy, Hiszpania i inne oraz w łatwy sposób uzgodnić wszystkie szczegóły z klientami.

9. Mamy dość dobry system kontroli wewnętrznej nad efektywnością całego systemu biznesowego: wskaźniki KPI każdego członka zespołu, arkusze kalkulacyjne Excel online do monitorowania wyników, wyniki analityki biznesowej według dni, tygodni, miesięcy, co ułatwia nam śledzić wzrost i mieć wpływ na jego dynamikę.

10. Zarządzanie 24/7 z dowolnego miejsca na świecie.
Największym wydatkiem firmy jest paliwo. Istnieje możliwość kontroli zużycia paliwa poprzez zawarte kontrakty w 2 firmach kart paliwowych do tankowania: UTA i E100. Nawigacja zaaranżowana w każdym aucie pozwala na sprawdzenie stanu auta o każdej porze dnia: za pomocą systemu monitorowania transportu Vrizon Connect i wbudowanego GPS.

11. Nie jest potrzebny żaden dodatkowy marketing - przyjmujemy zamówienia z giełd (około 10 000 ofert transportowych naszych typów ciężarówek w UE każdego dnia).
Firma jest w stanie aktywnym, na etapie rozwoju i wzrostu wolumenów. Każdego dnia nasi spedytorzy przyjmują ładunki (minimum 8-10 dziennie po średniej cenie 300 euro każdy) za pośrednictwem platformy trans.eu, na której nasza firma ma wysoką ocenę z pozytywnymi opiniami. Podłączono również inne giełdy logistyczne: telerud i timokom, których profil można aktywować w dowolnym momencie.

12. Duża baza stałych klientów, z którymi przez ostatnie 2,5 roku zrealizowaliśmy ponad 20 000 zleceń transportowych. Osoba native-speaker dla sprzedaży usług transportowych we Francji do generowania kontraktów bezpośrednich, ponieważ Francja jest głównym obszarem zainteresowania ze względu na najwyższe stawki za przewóz EUR / km.


Nieruchomości i urządzenia

Dysponujemy własną flotą 8 aut (busy ciężarowe do 3,5 tony):
- 2 Renault Masters (2019),
- 1 Renault Masters (2018),
- 5 Volkswagen Crafter (2019).
Są to samochody nowe, sprawne technicznie, w doskonałym stanie. Nasze samochody były regularnie serwisowane. Wszystkie są nadal objęte gwarancją.
Ponadto na wyposażeniu firmy jest 8 nawigatorów GPS, 3 komputery, 16 telefonów.


Wsparcie posprzedażowe

Oferuję pomoc posprzedażną i aktywne wsparcie do zakończenia wszystkich procesów przekazania firmy.


Powód sprzedaży

Osobisty (jesteśmy parą z Partnerem, i nie możemy razem prowadzić i biznes, i budować związek), dla tego poszukujemy osób, co będą kontynuować naszą spółkę.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków