Złodziej na Zamówienie
- Cena: 160 000 zł
- Przychody: 250 000 zł
- Dochody: 125 000 zł
- Rok założenia: 2018
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Zajmujemy się optymalizacją kosztów związanych z kradzieżami w przedsiębiorstwach spożywczych, handlowych oraz produkcyjnych.
Tam gdzie sklepowe zabezpieczenia zawodzą, spryt złodziei nie zna granic a obowiązki pilnowania towarów powierza się nieodpowiednim osobom, pojawia się problem w postaci olbrzymich strat finansowych, które w żaden sposób nie są uwzględnione w dokumentach. Rzetelność i fachowe podejście ochroniarzy budzą wiele wątpliwości. Tym bardziej, że często są zatrudniani przez zewnętrzne firmy ochroniarskie, a osoby w nich zatrudnione posiadają niskie kompetencje, co pozwala obniżyć koszty firmy podwykonawczej. Często również poziom ich przeszkolenia jest niewystarczający.
Wtedy do akcji wkracza nasza firma - Złodziej na Zamówienia, która do tej pory obniżyła straty przedsiębiorstw, z którymi współpracowała o średnio 40%.
Docenili nas m.in.:
- Forbes.pl
- Money.pl
- Teoriabiznesu.pl
- Fakt.pl
Usługa 'Złodziej na Zamówienie'
Klient opracowuje z nami strategię działania. Uzgadnia co, kiedy i jak ma ukraść nasz Złodziej. Pracownik ZNZ podejmuje próbę kradzieży. Działa zgodnie z wytycznymi. Wybiera obiekt, prowokuje pracowników, monitoruje działania ochrony, wybiera technikę „dogadajmy się z ochroniarzem/pracownikiem” i finalizuje strategię. Otrzymujesz od nas raport. Profesjonalny feedback zawiera przebieg działań Złodzieja i rezultaty prowokacji.
Usługa 'Pracownik na Zamówienie'
Klient zatrudnia naszego Pracownika, który działa na podobnych warunkach co Złodziej. Zgodnie z opracowaną strategią monitoruje działania wewnątrz pracownicze, zaprzyjaźnia się z zespołem i zdobywa jego zaufanie. Prowokuje, analizuje, doprowadza do ustalonych z klientem sytuacji. Finalizując strategie przedstawia raport, który zawiera wszystkie podjęte kroki, zauważone uchybienia oraz końcowy feedback.
Do tej pory działaliśmy na terytorium całego kraju, głównie w województwach: lubuskie, dolnośląskie, wielkopolskie, śląskie, mazowieckie, pomorskie, małopolskie. Stale otrzymuje propozycję kolejnych zleceń oraz chęci nawiązania stałej współpracy.
Podjęliśmy działania celem budowy sieci franczyzowej. Utworzyliśmy dwie placówki w województwach pomorskim oraz opolskim.
Działalność jest dochodowa, wymaga nadzorowania i odpowiednich umiejętności w zakresie zarządzania pracownikami oraz negocjacji w rozmowach biznesowych.
Nieruchomości i urządzenia
Domena - domena zlodziejnazamowienie.pl zarejestrowana przez rejestratora nazwa.pl sp. z o.o., jak również inne domeny pokrewne (łącznie 13 domen)
Strona internetowa - zbiór uporządkowanych logicznie, połączonych ze sobą przez nawigację oraz linki, elementów prezentowanych za pomocą przeglądarki internetowej, dostępny pod domeną, do której prawa autorskie posiadamy
Kontent - zawartość strony internetowej obejmująca elementy tekstowe, graficzne, audiowizualne, skrypty, kody źródłowe oraz aplikacje (w tym adres mailowy), do których prawa własności i prawa autorskie posiadamy, w tym hasła dostępowe do CMS
Logo - logotyp „Złodziej na zamówienie”, do którego prawa autorskie posiadamy, umieszczony na Stronie internetowej, składający się ze znaku graficznego i słownego dodatku „Złodziej na zamówienie”
Marka 'Złodziej na Zamówienie' - przedmiot własności i praw autorskich, które posiadamy obejmujący domenę, stronę internetową, kontent i logo
'Know How' - wszystkie wzory oraz skrypty dokumentów a także procedury i raporty, które są niezbędne do przeprowadzanie wszystkich naszych usług względem kontrahentów a także wszystkie materiały pomocnicze
Materiały dodatkowe - wszelkie materiały zawierające pliki graficzne, projekty: wizytówek, smyczy na klucze, koszulek, bluz a także folii na samochód
Z kwestii niematerialnych przekażemy również kontakty do naszych najlepszych pracowników, którzy na pewno będą chętni kontynuować pracę a także do informatyka oraz grafików i przedstawicieli, z którymi współpracujemy.
Wsparcie posprzedażowe
Pełne wsparcie w okresie dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy. Następnie przez kolejne trzy miesiące konsultacja w formie mailowej odbywana raz w tygodniu. Za pełne wsparcie możemy rozumieć: stały kontakt wideo oraz telefoniczny z obecnym współwłaścicielem, który może uczestniczyć i prowadzić rozmowy osobiście z trzema nowymi klientami celem zaprezentowania formy oraz strategii negocjacyjnych prowadzonych w tego typu spotkaniach.
Na starcie proponuje dwugodzinne spotkanie w formie wideo rozmowy celem omówienia wszystkich kluczowych kwestii związanych z działalnością firmy 'Złodziej na Zamówienie'.
Powód sprzedaży
Najbliższe kilka miesięcy spędzę realizując kontrakt sportowy, wypełniając moje zobowiązania wobec sponsora a po wakacjach przeprowadzam się na Maltę. Wraz ze wspólnikiem zdecydowaliśmy, że sprzedaż marki 'Złodziej na Zamówienie' w ręce osoby, która będzie mogła w dalszym ciągu dbać o jej rozwój jest najlepszą decyzją dla każdej ze stron.