Marka odzieżowa dla dzieci - docenioną przez British Vogue
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2014
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest polska marka stworzona w 2014 roku skierowana do małych dziewczynek oraz ich mam. Czerpie z przeszłości, fascynując się koronkami i falbankami, jednocześnie łącząc je z nutką bieżących trendów, podpatrzonych na światowych wybiegach haute couture. W projektach króluje minimalizm i dziewczęcy urok. W 2016 roku marka została dostrzeżona przez słynny magazyn British Vogue.
Wyróżniki marki:
- tytuł „As seen in Vogue”
- posiada prestiż, dziennikarze oraz organizatorzy konferencji chętnie zapraszają na wywiady i wystąpienia
- vintage feel, którego nie udało się stworzyć żadnej innej marce w Polsce
- wyjątkowy nacisk na nienaganny customer service i przyjacielskie relacje z Klientami
- dbałość o UX, od momentu zainteresowania się przez Klienta produktem, poprzez złożenie zamówienia aż po otrzymanie przesyłki zapakowanej niczym prezent urodzinowy
- ma spory potencjał do konkurowania ze znanymi markami zagranicznymi
- piękne, minimalistyczne kroje, pasujące na każdą dziewczęcą sylwetkę
- ubrania są tak skonstruowane, że rosną wraz z dzieckiem
- doskonałe tkaniny wykonane z naturalnych surowców
- jakość odszycia doceniona przez klientów zarówno hurtowych jak i indywidualnych
- wyjątkowe zdjęcia wizerunkowe, które sprzedają
- pozytywny odbiór marki wśród klientów
- brak zwrotów/reklamacji
- współpraca z utalentowanymi fotografkami dziecięcymi oraz godnymi ambasadorkami marki
Nieruchomości i urządzenia
Oferta:
- logotyp
- wykroje modeli sukienek i kompletów z trzech ostatnich kolekcji + prawa autorskie
- prawo do dożywotniego korzystania z tytułu marketingowego „As seen/featured in Vogue”
- sklep internetowy postawiony na Wordpress (wraz z opłaconą domeną – do 17.06.2018, prolongata 50 zł brutto/rok w OVH)
- hosting (serwer) na pół roku od chwili sprzedaży
- projekty graficzne (w tym wektorowe logo i metki, wizytówki, itp. w PSD)
- konta pocztowe
- dostęp do statystyk Google Analytics od początku (wymagane konto na Google)
- baza klientów wraz z historią zamówień
- dane kontrahentów, butików
- kontakty do współpracujących fotografek, blogerek, ambasadorek marki, dziennikarzy oraz firm, z których korzystaliśmy
- zdjęcia wizerunkowe, zdjęcia produktowe
- dane do kont w mediach społecznościowych: Instagram 3700, Facebook 3952, Pinterest
- dane do konta na Mailchimp wraz z bazą subskrybentów (570 osób)
- wszywki żakardowe z logo
- guziczki przezroczyste z logo pasujące do każdego koloru
- materiały reklamowe (wydrukowane podziękowania, roll up, 2 płyty pvc z logo do umocowania na sztenderach)
Wsparcie posprzedażowe
W ramach wsparcia posprzedażowego:
- przeszkolenie oraz przekazanie know-how
- w cenie sklepu wstępne przygotowanie i dopasowanie całej strony do preferencji kupującego
- propozycja obsługi posprzedażowej: dodawanie produktów, edycja, aktualizacja sklepu (300 zł netto/mies.)
Powód sprzedaży