Sprzedam prosperującą sieć serwisów elektroniki - 3 lokalizacje, gotowa marka



  • Cena: 220 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2015
  • Liczba pracowników: 5
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Do przejęcia serwis telefonów, tabletów i komputerów funkcjonujący w Warszawie. Biznes w stolicy powstał pod koniec 2015 r. Kolejny punkt znajduje się w Łodzi i został utworzony we wrześniu 2016, trzeci w uczęszczanej galerii pod Warszawą we wrześniu 2017. Lokale są niewielkie i mają powierzchnie 15, 27 i 33m kw. Długie umowy najmu, jak najbardziej chęć do nawet wieloletniego najmu, ewentualna zmiana właściciela przy pozostaniu profilu działalności nie stanowi problemu. Lokal w galerii oddany był w stanie deweloperskim, został wykończony na własny koszt we wrześniu 2017r. Lokal w galerii znajduje się na parterze, przy samym markecie spożywczym - cieszy się dużym zainteresowaniem, zarówno serwisem jak i sprzedażą akcesoriów. Galeria w trakcie rozbudowy o kino. Marka szybko się rozwija, świadczą o tym kolejne punkty serwisowe otwierane co roku w kolejnych lokalizacjach.

Obsłużonych ponad 7 tysięcy zleceń serwisowych i setki klientów detalicznych w sprzedaży akcesoriów.
Firmie brakuje zaangażowanego właściciela lub doświadczonego, energicznego managera. Do przejęcia gotowa marka, rozpoznawana i popularna na lokalnym rynku. Pracownicy nie dopilnują wszystkiego sami, a aktualny właściciel odsunął się na bok, chcąc zająć się kolejnymi biznesami. Oferta obejmuje przepisanie pełni praw do marki, nazwy, lokali, kontaktów, wyposażenie, itd.

Cena za gotową, nieprzerwanie funkcjonującą całość wraz z wyposażeniem i towarem to 220 tys. zł. netto.


Nieruchomości i urządzenia

W skład oferty sprzedaży zalicza się:
- marka, czyli nazwa, logo, domena, profil na fb z ponad 2 tys. znaków like, strona na wysokich pozycjach, cały czas pozycjonowana. - prawo do najmu lokali - w galerii ok. 3500 zł miesięcznie, pozostałe ok. 1600 już z opłatami za energię.
- wyposażenie punktów, tj. w każdym lada/recepcja z komputerem, drukarką, kasy fiskalne, narzędzia i urządzenia serwisowe. W jednym z punktów pełen, prawie nowy zestaw urządzeń do regeneracji wyświetlaczy wraz z separatorem kriogenicznym (wartość samego kompletu do regeneracji to ok. 25 tys. zł.),
- w każdym z punktów towar (wyświetlacze, podzespoły, akcesoria) o wartości min, 20 tys. zł.,
- każdy z punktów posiada jednolity branding, tj. oklejenie szyb/witryn, oklejenie recepcji czy szyldy.


Wsparcie posprzedażowe

Na trzy punkty zatrudnionych jest aktualnie 5 osób - zależy mi na utrzymaniu zatrudnienia. Z pewnością dla potencjalnego właściciela, szczególnie niedoświadczonego w branży będzie to dużym plusem, gdyż wiele jest się w stanie nauczyć właśnie od pracowników - każdy z nich obsługuje klientów, odbiera telefony, serwisanci wykonują prace serwisowe. Jest to mała firma, w której wszyscy mają ze sobą kontakt mimo różnych lokalizacji.
Wraz ze stroną możliwość przekazania kontaktu do aktualnego pozycjonera, firmy prowadzącej obsługę marketingową, fb, Adwords. Dodatkowo bardzo proste numery telefonów, nadrukowane na wizytówkach i szybach oczywiście możliwe do przekazania wraz z kontynuacją umów u operatorów. Przekażę także kontakty do dostawców.


Powód sprzedaży

Właściciel w międzyczasie rozwija się w swojej dziedzinie i stawia kolejne kroki w zupełnie innych branżach, dlatego chce pozyskać środki na kolejne inwestycje.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków