Firma w branży czyszczenia i personalizacji obuwia



  • Cena: 70 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2015
  • Liczba pracowników: 3
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Firma Sneakerswash Sp. z o.o. rozpoczynała w Polsce nową gałąź usług jaką jest personalizacja (custom), czyszczenie oraz naprawa obuwia typu Sneakers. Wzorowano się na rynku amerykańskim, gdzie tego typu usługi działają już od dawna. Sam rynek customu obuwia znacznie się powiększył, a takie usługi są niezwykle popularne. Lokal zapoczątkował działalność w Warszawie w maju 2015 roku. Marka Sneakerswash jest rozpoznawalną nazwą i posiada dobre opinie wśród użytkowników.
Od samego początku istnienia, Sneakerswash jasno i precyzyjnie określił swoją misję. Lokal trafia do osób, które chcą czuć się wyjątkowo i cenią sobie indywidualność (do nich skierowana jest usługa custom). Pozostali Klienci, to ludzie, którzy dbają o swój wizerunek, chcą mieć czyste i odnowione obuwie i są gotowi zapłacić za dobrze wykonaną usługę. Rynek odbiorców jest zatem bardzo duży, tym bardziej, że firma nie zamyka się tylko i wyłącznie na Warszawę. Dzięki innowacyjnemu systemowi składania zamówień przez stronę internetową, usługa jest dostępna na terenie całego kraju.
Rok temu, firma przeszła restrukturyzację. Usprawniony został proces zarządzania, reklama, kontakt z Klientem oraz wystandaryzowano usługę. Dzięki temu lokal powiększył bazę zadowolonych Klientów.
Sneakerswash charakteryzuje się niskimi kosztami działalności. Do stałych kosztów należy:
- najem lokalu miejskiego- około 1350 zł/ mc (umowa na 3 lata, podpisana w kwietniu 2015 z pierwszeństwem przedłużenia najmu, dzierżawca- Zarząd Gospodarowania Nieruchomościami)
- ochrona obiektu przez firmę Solid- 98 zł/ mc oraz rachunki za telefon ok 45 zł/mc (umowy na czas nieokreślony)
Koszty zmienne to przede wszystkim wynagrodzenia zatrudnionych w lokalu osób. W chwili obecnej firma zatrudnia trzy osoby na umowy zlecenie z wynagrodzeniem dwuskładnikowym: stałym- godzinowym oraz prowizyjnym. Koszt zatrudnionych pracowników to około 5000- 6000 brutto miesięcznie w zależności od ilości zleceń. Drugim kosztem jest zatowarowanie lokalu w produkty niezbędne do przeprowadzenia usługi. Koszt około 12% od wypracowanego przychodu.
Pozostałe atuty firmy Sneakerswash Sp. z o.o. :
- aktywna strona na portalu Facebook z ponad 17 000 polubień ([dane ukryte])
- konto na portalu Instagram, ponad 4500 obserwatorów (@sneakerswash)
- aktywna strona internetowa z innowacyjnym systemem składania zamówień przez internet ([dane ukryte]). Jest to unikalne na skalę ogólnopolską rozwiązanie umożliwiające Klientom składanie zamówień z dowolnego miejsca w Polsce. Dzięki temu rynek Klientów nie jest ograniczony do miejsca, w którym znajduje się siedziba firmy. Wyjątkowość tego rozwiązania polega na pełnym zintegrowaniu systemu zamówień z firmą kurierską. Dzięki temu Klient składający zamówienie nie musi drukować listu przewozowego a kurier odbiera obuwie już następnego dnia roboczego.
- baza aktywnych klientów lokalu (imię, nazwisko, numer telefonu)
- raporty z działalności, miesiąc do miesiąca
- położenie lokalu ul. Smolna (ścisłe centrum Warszawy- łatwy dojazd dla Klientów)
- przeszkolona załoga, wypracowane standardy obsługi klienta i realizacji zamówień,
- usystematyzowany proces zamówień u stałych dostawców.
- brak zadłużeń, brak zaległości w opłatach w stosunku do miasta, ZUS i US
- Sneakers Wash to marka często pojawiająca się w mediach, mówiono o nas m.in. w: Pytanie na Śniadanie (TVP 2), Dzień Dobry Polsko (TVP 1), czasopismo lifestylowe LOGO, Nasze Miasto Warszawa, stacja emitowana na siłowniach w całej Polsce Benefit TV, Portal Starting Things Up.
- Z usług Sneakerswash skorzystało również wielu Celebrytów ze świata telewizji, muzyki oraz internetu. Byli to między innymi: Dawid Kwiatkowski, Omena Mensah, Wujaszek Liestyle, Piotr Kędzierski, W.E.N.A., Adam Boguta, Piotr Szwarc

Więcej informacji udzielimy osobiście na spotkaniu z zainteresowanymi osobami (lub telefonicznie). Cena za spółkę 70 000 zł.
Marka jest wystandaryzowana i gotowa do powielenia na kolejne lokale.
Nabywca otrzymuje:
1) gruntowne przeszkolenie z działalności firmy (know how)
2) fun page na portalu spolecznościowym Facebook (17k polubieni)
3) profil na portalu Instagram
4) pełne wyposażenie lokalu
5) prawa do logo oraz wszelkich materiałów promocyjnych
6) prawa do wynajmu lokalu
7) raporty z dotychczasowej działalności
8) baza aktywnych Klientów
9) prawa do strony internetowej

Zapraszamy do kontaktu


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe


Powód sprzedaży

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków