Franczyza szkoły językowej w Warszawie 100 tyś. zł dochodu rocznie
- Cena: 70 000 zł
- Przychody: 250 000 zł
- Dochody: 100 000 zł
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Franczyza renomowanej szkoły językowej dla dzieci i młodzieży w Warszawie – funkcjonująca w dzielnicach Targówek, Bródno, Praga Północ i Żoliborz. Marka rozpoznawalna na rynku i prężnie rozwijająca się.
Firma działa na bazie franczyzy z umową bezterminową od 2016 roku w Warszawie. Oferta dotyczy cesji obecnej umowy franczyzowej.
Oddział franczyzowy przynosi dochód 100 tyś zł netto, a jedyne koszty są kosztami prowadzenia poszczególnych zajęć od września do czerwca.
Oddział franczyzy ma podpisane umowy na bieżący rok szkolny ze 135 uczniami, z czego 60-70% to klienci kontynuujący.
Od najbliższego roku szkolnego franczyzodawca zmienia cennik prowadzenia zajęć. Według nowego cennika ceny kursów wzrosną o ok. 35%, zatem oczekiwany dochód na kolejny rok również z tego względu będzie wyższy.
Oddział franczyzy prowadzi zajęcia na terenie szkół podstawowych, z którymi mamy bardzo dobre relacje i warunki najmu sal. Tym samym koszty prowadzenia zajęć ograniczają się jedynie do kosztów realizacji poszczególnych lekcji. Nasi klienci są zaznajomieni z pracą w formie on-line w razie kwarantanny/lockdown, zatem nie ma przestojów w działalności.
Możliwość podziału zakupu franczyzy według konkretnych lokalizacji.
Kwota odstępnego za całość to 70 000 PLN. Inwestycja zwróci się już w pierwszym roku.
W zamian za tę kwotę oferuję:
1. przejęcie całej bazy klientów (100 tyś. zł netto dochodu),
2. bazy lektorów współpracujących z oddziałem franczyzy,
3. zobowiązuję się przekazać cały operacyjny know-how prowadzenia oddziału franczyzy w porozumieniu z Franczyzodawcą:
o wszystkie kontakty oraz przekazanie obecnym klientom informacji o nowej osobie kontaktowej jeszcze przed końcem roku szkolnego (jeśli
do tego czasu sfinalizujemy sprzedaż)
o wzory dokumentów: umowy z klientami dostosowane do franczyzy, umowy najmu ze szkołami, umowy z lektorami
o oraz pomoc w sprawnym przejęciu zarządzania firmą, w tym wprowadzenie do szkół publicznych i pomoc w zawarciu umów najmu,
przekazanie informacji o organizacji roku szkolnego, organizacji wszystkich informacji oraz używanym oprogramowaniu, wdrożenie we
współpracę w roli franczyzobiorcy, wskazówki na dalsze kierunki rozwoju (wskazanie szkół, gdzie planowaliśmy dalszą ekspansję)
materiały o wartości ok. 20 tyś zł:
4. wszystkie projekty graficzne: ulotki, plakaty – mieliśmy własne dla naszej franczyzy
5. gotowe materiały marketingowe: logowane długopisy, magnesy, przypinki, opcjonalnie 2 rollupy do zadruku danych kontaktowych oraz projekt notesów (obecnie są na nich nadrukowane dane kontaktowe)
6. komplety podręczników dla lektorów, flashcards/ word cards, płyty CD
7. akcesoria związane ze świętami tematycznymi, zabawami podczas lekcji, nagrody i upominki dla uczniów, naklejki, pieczątki
8. 2 odtwarzacze CD
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Pełne wsparcie, wdrożenie w pracę, wprowadzenie do szkoł, zapoznanie z zasadami współpracy z Franczyzodawcą
Powód sprzedaży
W prowadzenie tej firmy włożyłam wiele wysiłku, czasu i serca, jednak z powodów osobistych chcę ją przekazać w dobre ręce.