Dystrybucja marki robotów sprzątających
- Cena: 800 000 zł
- Przychody: 2 000 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: 3
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż amerykańsko - chiński startup założony w 2014r skupiający się na dostarczaniu do rynku nowoczesnych urządzeń do automatycznego sprzątania domu.
Nasza spółka ma kontrakt dystrybucyjny na terytorium Europy Środkowo - Wschodniej, choć obecnie skupia się na sprzedaży marki na terenie Polski. Naszą działalność dystrybucyjną w kraju zainicjowaliśmy w grudniu 2016 roku.
Cena transakcji zawiera:
- wartość magazynu w kwocie netto,
- infrastruktura e-commerce i kontrakt dystrybucyjny z producentem Gratis, jeśli transakcja zostanie dopięta do 31.08.2018.
Możliwości rozwoju:
- ekspansja z marką na rynek czeski i niemiecki poprzez implementacje naszej platformy do lokalnego internetu ,
- ekspansja sprzedaży marki na Platformach Amazon / Ebay,
- ekspansja do dużych sieci detalicznych,
- rozwój sieci franczyzowej (wyspy w galeriach) punkty sprzedaży robotów w sklepach z towarami komplementarnymi (salony okien / podłóg).
Nieruchomości i urządzenia
W składa transakcji wchodzi:
1. Prawa do domeny i mechanizmu e-commerce działającego na domenie firmowej w skład której wchodzą:
- strona B2C dla klientów końcowych,
- strona B2B dla zamówień dla klientów biznesowych / sklepów,
- Moduł Cloud - chmura danych biznesowych z panelem kontroli sprzedaży, kontroli zgłoszeń serwisowych, kontroli wyświetlanych bannerów zbierających leady_adresy www potencjalnie zainteresowanych.
2. Towar wart 750 tys. złotych w cenie zakupu od dostawcy (oclony / składowany na magazynie zewnętrznych), wartość towaru w cenach detalicznych ok 2 mln zł.
3. Kontrakt dystrybucyjny z producentem i kontrakt serwisowy.
4. Materiały graficzne do reklamy online.
5. Panele reklamy e-commerce, i zdefiniowane skuteczne kampanie w Google / Facebook generujące zakupy przez klientów końcowych, Fanpage w social media.
6. Spółka z kapitałem zakładowym 155 tys. pln, z ponad 2 letnią historią, która ma pozytywny wynik bilansowy 2017.
*swoboda ubiegania się o finansowanie spółki do 0,5mln zł kredytu obrotowego - zainicjowany proces ubiegania się o finansowanie
7. Plan strategiczny ekspansji biznesu na kolejne kraje w Europie poza Polską.
8. Prototyp wyspy i mebli prezentacyjnych / do budowania franczyzy partnerów handlowych.
Wsparcie posprzedażowe
Miesiąc pełnego wsparcia / praca z nowym właścicielem, tak by płynnie przekazać know-how:
- prowadzenie skutecznych kampanii e-commerce generujących sprzedaż B2C,
- wprowadzenie w tematykę współpracy z partnerami B2B,
- przekazanie pomysłu na budowę franczyzy partnerów detalicznych,
- wprowadzenie w obsługę narzędzi informatycznych stworzonych przez naszą spółkę do obsługi tego biznesu.
Powód sprzedaży
Choroba właściciela a zarazem inicjatora tego biznesu.