Dochodowy sklep internetowy - branża craft, materiały do rękodzieła.
- Cena: –
- Przychody: 2 500 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2015
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest w pełni działający, rentowny sklep internetowy z branży hobbystyczno-artystycznej, specjalizujący się w sprzedaży materiałów i narzędzi do rękodzieła, technik kreatywnych i materiałów plastycznych. Sklep działa od ponad 10 lat, posiada ugruntowaną pozycję na rynku, szeroką bazę lojalnych klientów i rozpoznawalną markę w środowisku twórców DIY. Osiąga znaczną sprzedaż bez inwestowania w płatne reklamy oraz bez sprzedaży na portalach pobierających duże prowizje (Allegro, Amazon, Erli itp.)
Oferta obejmuje:
- w pełni funkcjonujący sklep internetowy (platforma e-commerce z bazą danych produktów i klientów),
- prawa do marki i domeny
- aktywne profile w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube – z aktywną społecznością),
- bazę klientów (z historią zakupów i zgodami marketingowymi),
- kontakty z dostawcami (w tym wypracowane przez wiele lat korzystne warunki handlowe i rabaty),
- know-how związany z prowadzeniem sklepu, obsługą klientów i marketingiem,
- cesja kont społecznościowych, Facebook, Instagram, YT
- stany magazynowe (wartość do omówienia indywidualnie).
Atuty biznesu
- działający od wielu lat, stabilny sklep o ugruntowanej pozycji,
- profesjonalna, dopracowana platforma e-commerce z nowoczesnym designem i intuicyjną obsługą,
- silne SEO – wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy branżowe,
- lojalna społeczność twórców rękodzieła i wysoka rozpoznawalność marki,
- sprawne procesy logistyczne i system zarządzania zamówieniami,
- możliwość rozwoju przez sprawną i szybką integrację z platformami sprzedażowymi (np. Allegro), rozszerzenie oferty o nowe kategorie lub ekspansję zagraniczną (w chwili obecnej sklep wysyła za granicę pomimo braku zagranicznej reklamy.).
Dane operacyjne (przykładowe)
- Średni miesięczny obrót: 200 000zł - bez inwestycji na płatne reklamy
Zespół i obsługa
Biznes prowadzony jest w sposób zoptymalizowany – procesy magazynowe, księgowe i marketingowe są obsługiwane przez mały zespół (3-4 osoby). Aktualna obsługa magazynu posiada kilkuletnie doświadczenie i jest doskonale wdrożona do samodzielnej pracy pod zdalnym kierunkiem właściciela. W razie pozostawienia magazynu w dotychczasowej lokalizacji czasowo lub na stałe, oferta obejmuje niski miesięczny czynsz ustalony na preferencyjnych warunkach (lokal dotychczasowego właściciela)
Magazyn fizycznie (bez obsługi) może być przeniesiony w każde inne miejsce. Asortyment nie wymaga specjalnych warunków przechowywania, szczególnej lokalizacji ani skomplikowanych urządzeń.
Sprzedający zapewnia darmowe wsparcie wdrożeniowe dla nowego właściciela przez dowolnie długi ustalony okres.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Dowolnie długie i bezpłatne - do ustalenia.
Z powodów zdrowotnych sprzedajemy sklep, w którego rozwój włożyliśmy wiele pracy, serca i pasji. Zależy nam, aby przeszedł w dobre ręce, dobrze funkcjonował przez kolejne lata.
Powód sprzedaży
Wiek, względy zdrowotne.