Agencja pozyskiwania potencjalnych klientów
- Cena: 600 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam prawa do marki agencji generowania leadów B2B (pozyskiwanie potencjalnych klientów) działającej od 2019 roku.
Firma znajduje się w rankingu TOP3 agencji tego typu w Polsce, ma na swoim koncie realizację kampanii dla ponad 750 klientów (od niewielkich przedsiębiorców po rozpoznawalne międzynarodowe marki), wysokie oceny oraz powracających klientów.
To dobra okazja dla przedsiębiorców prowadzących aktualnie komplementarne usługi (strony internetowe, marketing internetowy jak: SEO, ADS, public relations itp.), którzy chcą rozszerzyć swoją ofertę o generowanie leadów. Aktualnie każda firma potrzebuje potencjalnych klientów do rozwoju, więc potencjał sprzedażowy jest bardzo duży.
W cenie zakupu przekazuję:
Domenę oraz dostęp do strony (przyzwoite seo, rozbudowany blog, źródło nowych leadów ok. 10 tygodniowo, unikatowy numer telefonu do firmy)
Kontakty do wszystkich aktualnych, obsłużonych, zaofertowanych klientów - 750+ (Excel)
Procesy cold outreach oraz całe know how (skrypty, automatyzacje, listy kontaktów, serwery, domeny, skrzynki)
Przedmiotem zakupu nie jest sama spółka (możliwość zakupu w kolejnym etapie), ani jej pracownicy (spółka zawiesza działalność z dniem 31.10.2025). Spółka do tej pory generowała przychody na poziomie 70-120 tys. zł miesięcznie przy ok. 30-40% marży.
Nieruchomości i urządzenia
Brak.
Wsparcie posprzedażowe
Przez pierwsze 3-4 miesiące od sprzedaży jestem do Waszej dyspozycji w temacie klientów, podzielenia się całym know-how, poukładania procesów, do których być może potrzebujecie jakiegoś wsparcia. Przez podobny czas mogę także koordynować prace związane z SEO, zanim ktoś się tym nie zajmie. Po sprzedaży praw do marki byłaby też możliwość kupienia wyzerowanej spółki z o.o. (czysta struktura prawna).
Powód sprzedaży
Uruchomienie innej, niezwiązanej z marketingiem oraz usługami B2B firmy (startup edukacyjny).